Hoe maak ik een bloktype 'opstelspoor'. Is dit simpelweg de tekst opstelspoor invullen? Heb ik hier de uitgebreide versie voor nodig? Ik wil in mijn schaduwstation met opstelsporen werken zodat de treinen hier naar toe gaan als ik wil afsluiten. Tevens wil ik dat de treinen hier direct optrekken zonder vertraging. Alvast bedankt voor jullie moeite!
Kies menu item onderhouden. klik op baandefinities. selecteer volgens aanvullende blokgegevens. Selecteer het gewenste blok en vink de optie opstelblok aan
Je vraagstelling is mij niet duidelijk. Wat bedoel jij met "direct optrekken" zonder vertraging? IK kan me hier twee zaken bedenken: - optrekken zodra het mag (dus de vertrekvertraging negeren) - optrekken zonder naar massasimulatie te kijken en dus snel op de gewenste snelheid gaan rijden
Hoi Paul, wat leuk dat jij reageert. Mijn complimenten over Koploper, bijna alles is mogelijk. En als je een vraag hebt wordt deze door dit fijne forum snel beantwoord. Wat ik bedoelde met mijn vraag was optrekken zonder massa simulatie. Daar heeft Dirk al antwoord op gegeven en dat werkt! Groetjes Antoine