Auteur |
Onderwerp |
|
grint019
Netherlands
50 berichten |
Geplaatst - 03 nov 2017 : 19:54:02
|
Hallo Bij het opstarten van mijn laptop kreeg ik deze foutmelding. Zie bijlage. Gisteren was er niets aan de hand en lijkt het alsof ik opnieuw moeten beginnen met ontwerpen. Heeft iemand hier ervaring mee? groetend Ernst
Download Attachment: foutmelding.jpg 118,37 KB
mvg Ernst |
|
prehorst
Netherlands
603 Posts |
Geplaatst - 04 nov 2017 : 16:04:28
|
Ernst.
Dit lijkt op slechte contacten van je data kabels, haal ze er allemaal eens een paar keer uit en in zodat de contacten weer wat schoner worden of spuit ze in met contactspray.
Met vriendelijke groeten Piet Rehorst ( Spoor-N -selectrix-2000 - decoder63 - Roco - Trix - kato - fleischman - Koploper versie 9.2 )
|
|
|
prehorst
Netherlands
603 Posts |
Geplaatst - 04 nov 2017 : 17:23:47
|
Ben
Maar zonder database is het moeilijk zoeken. Dus ernst zet je database even op het forum dan kunnen we gericht zoeken
Met vriendelijke groeten Piet Rehorst ( Spoor-N -selectrix-2000 - decoder63 - Roco - Trix - kato - fleischman - Koploper versie 9.2 )
|
|
|
Agebe
Netherlands
402 Posts |
Geplaatst - 05 nov 2017 : 12:38:46
|
Ernst,
Het lijkt erop dat je met onderhoud blokken bezig bent geweest, Als daar bezet melders niet juist zijn gedefinieerd, dan krijg na het afsluiten van het onderhoud een melding. Als je deze negeert en een andere keer koploper opstart dan krijg je deze foutmelding weer, bij het opstarten. Het kan zijn dat je bestand door iets beschadigd is, maar dan krijg je meestal een windows fout. Een database plaatsen, er kan dan meegekeken worden.
Mvg Ab
(Koploper met ECOS of IB met loconet,HSI-88,3x tams booster B1, HO, NS) Intel core i7 met W10 |
|
|
|
Onderwerp |
|