Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 39 / Bezoekers Vandaag: 1725
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 197
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Koploper
 Beginners
 booster B-2 van tams
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

bigad

Netherlands
22 berichten

Geplaatst - 03 feb 2007 :  15:11:51  Toon profiel  Reageer met citaat
hallo spoorders,
ik heb een booster van tams aangesloten op mijn IB en hij werkt goed alleen als ik mijn goliathkraan adres invoer M-77 dan springt mijn IB op sluiting booster in kan ik de booster niet meer inschakelen aleen naar een tijdje uit te hebben gestaan kan ik hem weer inschakelen wie weet wat het probleem is
MvG ad scholtens IB/576/H0

Bewerkt door bigad op 03 feb 2007 15:22:01

C_Jabaaij

216 Posts

Geplaatst - 03 feb 2007 :  17:28:00  Toon profiel  Reageer met citaat
Misschien dat er sluiting in de kraan is? Controleer het geheel, als het alleen optreed als je iets met de kraan doet dan is dat de oorzaak.

Koos Jabaaij.
Ga naar bovenaan de pagina

pa1_hub

Netherlands
506 Posts

Geplaatst - 03 feb 2007 :  19:01:23  Toon profiel  Reageer met citaat
Als je de kraan enkel door de IB aanstuurt gebeurt het dan ook.
Zoja, zie het bericht van Koos Jabaaij.

Met vriendelijke groeten,
Hub
Ga naar bovenaan de pagina

bigad

Netherlands
22 Posts

Geplaatst - 04 feb 2007 :  09:07:23  Toon profiel  Reageer met citaat
er zit geen sluiting in de kraan want die staat niet eens op de rail
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Koploperforum Digitale Treinbesturing © EKweb 2006
Ga naar begin van deze pagina