Auteur |
Onderwerp |
|
henk blaak
Netherlands
10 berichten |
Geplaatst - 21 sep 2017 : 21:38:32
|
Ik wil graag bij het automatisch rijden langere pauzes tussen de acties. Hoe kan ik dat instellen? |
|
phdirk
Netherlands
2570 Posts |
Geplaatst - 21 sep 2017 : 22:33:39
|
Hallo Henk,
Waar wil je precies langere pauzes. Koploper kent heel veel soorten acies, zoals het omzetten van wissels, het laten rijden van treinen of juist het stoppen van treinen, het laten wachten van treinen, overwegen openen en sluiten om er maar een paar te noemen. Elke actie heeft zijn eigen manier om je eigen wensen daarin te krijgen.
Met beste groeten Dirk HO=TC |
|
|
ChrisBurger
Netherlands
162 Posts |
Geplaatst - 22 sep 2017 : 22:10:28
|
Dag Henk,
Je vraag is een beetje vaag.
Maar als je het hebt over langere pauzes denk ik aan treinen die langer op de stationsblokken staan. En dat kun je invoeren in: Onderhouden > Treintype / bloktype.
vr. groet, Chris burger
Maerklin loks, C-rails, CS1-reloaded (4.0.2), Koploper, Windows 10 |
|
|
Martijn1974
Netherlands
83 Posts |
Geplaatst - 02 okt 2017 : 20:08:16
|
Ik heb daar speciale bloktypes voor aangemaakt: Toerit dosering. Dat zijn bloktypes met langere variabele wachttijden. Het is heel eenvoudig om die tijdens het rijden van je baan in te stellen waar gewenst.
mvg, Martijn.
NS | H0 | DCC | ECoS-2 | Koploper v9.2.7 | |
|
|
Bonaza
Belgium
775 Posts |
Geplaatst - 02 okt 2017 : 20:42:24
|
Dag Martijn,
Dus je kan deze wachttijden naar hartenlust verlengen. Is dit dan voldoende of heb je nu nog een probleem ?
Groeten
Marcel
|
|
|
Martijn1974
Netherlands
83 Posts |
Geplaatst - 03 okt 2017 : 05:35:54
|
Beste Marcel,
Ja, je kan deze tijden naar hartenlust aanpassen. En ik heb en had geen probleem hoor, ik deel deze info voor Henk die wilde weten hoe je dit kan doen.
mvg, Martijn.
NS | H0 | DCC | ECoS-2 | Koploper v9.2.7 | |
|
|
|
Onderwerp |
|