Auteur |
Onderwerp |
|
mels
Netherlands
145 berichten |
Geplaatst - 01 feb 2007 : 12:38:03
|
Hallo,
Het refreshen van de forum pagina lijkt niet goed te gaan. Als ik bv de posts heb gelezen en terug ga naar alle forums en dan een reload van de pagina doet, blijven er posts op niet gelezen staan. bv gisteravond, zag ik geen nieuwe posts. Na uitloggen en weer inloggen wel. Een nieuw onderwerp posten is direct zichtbaar, van alle forums naar een bepaald forum gaan, laat ook alle nieuwe zien.
Dus ingelogd blijven staan op alle forums en regelmatig een refresh werkt niet direct. Bij andere forums heb ik hier geen last van.
m.vr.gr. Mels BTW ik gebruik Firefox 1.5 en 2.0 |
|
administrator
Netherlands
347 Posts |
Geplaatst - 01 feb 2007 : 13:19:40
|
Hallo Mels
De sessie verloopt na 20 miuten na het verlaten van de site.
Hierna zouden de topics als gelezen beschouwd moeten worden.
Een andere manier op de topics op gelzen te hebben staat hier: http://www.koploperforum.nl/topic.asp?TOPIC_ID=416
Met vriendelijke groet Erwin |
|
|
mels
Netherlands
145 Posts |
Geplaatst - 01 feb 2007 : 13:53:19
|
Erwin,
Op http://www.koploperforum.nl/active.asp de refreshtijd op 1 minuut gezet. De pagina wordt elke minuut opnieuw geladen, maar de gelezen items worden niet aangepast. De nieuwe komen er wel bij.
Mels
|
|
|
administrator
Netherlands
347 Posts |
Geplaatst - 01 feb 2007 : 15:34:35
|
Mels,
Ik had aangegeven bij het verlaten van de site.
Als je dus 1 scherm open houd en elke minuut laat refreshen is dat dus niet verlaten van de site, maar zit je op de site.
|
|
mels
Netherlands
145 Posts |
Geplaatst - 01 feb 2007 : 16:07:29
|
Erwin,
Ik weest wat je aangaf, bij het verlaten wordt het pas aangepast. Ik vroeg me alleen af waarom het bij andere forums een refresh van mijn kant geinitialiseerd wel goed werkt.
m.vr.gr. Mels |
|
|
administrator
Netherlands
347 Posts |
Geplaatst - 01 feb 2007 : 16:21:27
|
Hoi,
Omdat dit forum niet de andere zijn. Op dit forum is nu eenmaal gemaakt dat het niet meteen gelezen is nadat je het gelezen hebt.
Oftewel, per forum, website is er van alles in te stellen. Vergelijken kan dus niet.
|
|
|
Onderwerp |
|