Bij een vaste route negeer ik de doorrijd functie zodat het doorrijden dat ingevuld is bij aanvulling blokgegevens genegeerd wordt.
ik vul dan extra doorrijden in bij het blok op de vaste route. Echter wat ik ook invul dit lijkt niet te werken of ik doe iets verkeerd. ik zie ook niets in de logging van doorrijden en dergelijke
Ik zie in je screenshot dat je alternatieve stopplaats 3 hebt ingevuld. Volgens mij rijdt de trein dan door naar de derde stopplaats en dan nog 25 cm. Is dat wat moet gebeuren?
dit is precies wat ik wil maar het werkt niet als ik het vinkje negeer doorrijden aanzet. Echter dit vinkje slaat enkel op wat bij aanvulling blokgegevens is gedefineerd. zie help koploper
Vroeger zette ik dit vinkje niet aan en dan werkte het wel maar het was afhankelijk van de blokgegevens. en als ik dit veranderde dan stopte mijn trein niet meer juist waar ik wilde.
Ik hoop er iemand is die hetzelfde voorheeft anders doe ik toch iets fout.
dit is precies wat ik wil maar het werkt niet als ik het vinkje negeer doorrijden aanzet. Het doorrijden wordt totaal genegeerd. Echter dit vinkje slaat enkel op wat bij aanvulling blokgegevens is gedefineerd. zie help koploper
Vroeger zette ik dit vinkje niet aan en dan werkte het wel maar het was afhankelijk van de blokgegevens. en als ik dit veranderde dan stopte mijn trein niet meer juist waar ik wilde.
Ik hoop er iemand is die hetzelfde voorheeft anders doe ik toch iets fout.
Dit probleem heb ik ook. Ik probeer een nieuwe vaste route te maken en wil daarbij gebruik maken van alternatieve stopplaatsen. De extra afstand die moet worden afgelegd kan ik wel invullen maar na het saven is de afstand weer tot 0,0 gereduceerd.