Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 167 / Bezoekers Vandaag: 4703
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 837
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Koploper
 Gevorderden
 Multiple
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

Krispl

Netherlands
49 berichten

Geplaatst - 08 jan 2007 :  11:29:04  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Krispl  Reageer met citaat
Hallo modelspoorders,
Ik werd net als vele verrast door de mededeling op de site van Pahasoft. Ik hoop dat beide heren zullen in zien dat veel gebruikers van Koploper zullen worden getroffen al Paul er echt mee stopt. Ik duim maar voor een goede afloop. Ik hou mij verder maar bij wat de Administrator er over zegt. Want alle gebruikers van dit forum en Koploper zijn geholpen met een goed fuctionerende helpdesk.

Nu mijn vraag:
Ik rij multiple, en vond het leuk om de baas te voor zien van een geluidsdecoder, gewoor er ingezet en verder niets gedaan.
Nu blijkt dat een loc met een sounddecoder langzamer start, geen probleem knecht voorzien van een decoder waar bij de start van de loc vertraagd kan worden, werkt prima.
Helaas door het eiken van de loc'n is de verhouding baas-knecht gewisseld. Nu werken de F1 - F8 functie toetsen in specialefuncties niet meer (mogelijk doe ik iets fout) waar door de sounddecoder niet, in automatisch bedrijf, meer is te bedienen. Weet iemand een oplossing om de keuze die Koploper maakt in baas knecht te kunnen beinvloeden, dus dat de knecht weer baas word.

Gr. Bob


  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Koploperforum Digitale Treinbesturing © EKweb 2006
Ga naar begin van deze pagina