Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 159 / Bezoekers Vandaag: 7462
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 559
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Installatie
 Technische installatie
 Amateurprogrammeur Paul Haagsma
 Nieuw onderwerp  Onderwerp gesloten
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

tomprins

Netherlands
538 berichten

Geplaatst - 07 jan 2007 :  17:39:52  Toon profiel

Kijk eens op www.pahasoft.nl

Wim Ros mogen we gelukwensen. Het is hem toch gelukt. Zijn uitlatingen op dit forum waarbij hij Paul een amateurprogrammeur noemt, deden kennelijk de emmer overlopen en wat mij betreft terecht.

Ik vraag me werkelijk af waarom je hier eigenlijk op dit forum zit. Ik heb al eerder aangegeven dat ik vind dat dit forum niet zonder Paul Haagsma kan. Hoewel Wim zijn verdienste heeft binnen dit forum heeft hij Paul doen besluiten dit forum te verlaten en geen hulp meer te verlenen. Het is niet de eerste keer dat Wim met zijn opmerkingen Paul over de rooie jaagt. Al moet ik wel zeggen dat de qualifikatie die Wim nu gebruikt wel erg grof is, zelfs voor zijn doen.

Ik heb al eerder aangegeven dat Paul Haagsma op dit forum thuishoort en Wim Ros, die de vreugde van Paul in het programmeren van Koploper alleen maar frustreert, niet. Ik doe een klemmend beroep op de moderators om dit soort uitlatingen nu en in de toekomst onmogelijk te maken.

Met droevige treinengroeten,

Tom Prins

Met vriendelijke groet,

Tom Prins
Märklin, Intellibox, probeer de EC, C-rails, HSI88, Koploper. Periode III en IV, DB en SBB. Heerlijk, die speciale en logische acties!
tomprinsnl@tiscali.nl

modelspoor

321 Posts

Geplaatst - 07 jan 2007 :  17:59:19  Toon profiel  Bezoek de homepagina van modelspoor
Tom wel goed lezen wat ik schrijf, want ik noem mij zelf een amateur programmeur en niemand anders.

Mvg
Wim Ros


modelspoor[at]zeelandnet.nl [Marklin 6020/21/27/6051 of UHL 63820,Lenz digital Plus LI101F, Intellibox, MrDirect, DDW + EMU605X]
Ga naar bovenaan de pagina

Bernhard Keizer

Netherlands
44 Posts

Geplaatst - 07 jan 2007 :  20:05:31  Toon profiel
Hallo,

Laten de moderator(s) nu eens hun tanden zien. Stop met dit forum en laat Paul verder gaan met degene die hij support wil geven.
Zo blijft er toch nog support en ander mensen kunnen wel meelezen en er van leren. Paul help svp toch de goede.

groeten,

Bernhard Keizer
Ga naar bovenaan de pagina

tomprins

Netherlands
538 Posts

Geplaatst - 07 jan 2007 :  20:09:44  Toon profiel
Wim,

Het is een stijlfiguur als je het zo zegt. Nadat je hebt aangegeven wat er fout is en een verklaring hebt gegeven voor wat kennelijk fout is geprogrammeerd, noem je je een hobby-programmeur. Wat moet de echte programmeur wel niet zijn dan, ook als je let op wat er eerder is geschreven? Of, om een bekend citaat te gebruiken: Lees maar: Er staat niet wat er staat. Opmerkingen zoals boven hebben geen zin en je hebt de reactie van op pahasoft.nl ook gelezen neem ik aan, waar je wijselijk niet op in gaat.

Tom

En inderdaad moeten de moderators hun tanden laten zien, lijkt me. Zo kan het niet doorgaan. En een Koploperforum zonder Paul Haagsma is zijn naam eigenlijk niet waard, hoe goed velen ook hun best doen.



Met vriendelijke groet,

Tom Prins
Märklin, Intellibox, probeer de EC, C-rails, HSI88, Koploper. Periode III en IV, DB en SBB. Heerlijk, die speciale en logische acties!
tomprinsnl@tiscali.nl
Ga naar bovenaan de pagina

administrator

Netherlands
345 Posts

Geplaatst - 07 jan 2007 :  21:57:28  Toon profiel  Bezoek de homepagina van administrator
http://www.koploperforum.nl/topic.asp?TOPIC_ID=532

Met vriendelijke groet
Erwin
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Onderwerp gesloten
 Printversie
Ga naar:
Koploperforum Digitale Treinbesturing © EKweb 2006
Ga naar begin van deze pagina