Auteur |
Onderwerp |
|
wheels
Netherlands
21 berichten |
Geplaatst - 30 dec 2006 : 11:19:55
|
Dankzij de hulp van een forumleden heb ik nu een aardige baan onder controle met Koploper. Hij is echter nog niet af. Een aantal delen moet nog ingetekend worden maar dan kom ik onder pagina 1 uit. Volgens mij moet je kunnen doortekenen op de volgende pagina die ik heb ingevoegd maar de gebruiksaanwijzingen geven niet aan hoe dat moet. Weet iemand het antwoord?
Groet
Hein Wiegmans |
|
KoosLeiderdorp
Netherlands
54 Posts |
Geplaatst - 30 dec 2006 : 12:33:04
|
Hallo Hein
In Onderhouden ga je naar Baanontwerp je plaatst de muis naast het label van het tabblad en klik met de rechtermuisknop daar kan je een nieuw tabblad aanmaken
Veel plezier
Hele groeten van een Half 0ler
Koos |
Bewerkt door KoosLeiderdorp op 30 dec 2006 12:33:59 |
|
|
wheels
Netherlands
21 Posts |
Geplaatst - 04 jan 2007 : 15:56:09
|
Beste Koos,
Dank voor jouw reactie. Ik weet echter al hoe ik extra pagina's moet invoegen. Als ik mijn baan verder wil inbrengen kom ik met mijn baanontwerp buiten de grenzen van pagina 1. Ik verwacht dan dat het ontwerp automatisch doorgaat naar pagina 2 maar dat gebeurt niet. De vraag blijft dus hoe je buiten de grenzen van pagina 1 verder kunt tekenen zonder de aansluiting met pagina 1 te verliezen.
Groet
Hein Wiegmans |
|
|
corne_mo
186 Posts |
Geplaatst - 04 jan 2007 : 18:00:27
|
Heb je het veld al helemaal opgerekt dan? Ik weet niet hoe groot je het scherm voor baanontwerp kunt maken, maar volgens mij best groot.
Als je op een tweede pagina verder gaat, hoeft er in principe niks aan te sluiten. Als je alle baanvakken, wisselstraten ed goed definieert, zal koploper automatisch visualiseren op blad 1 of blad 2.
Met vriendelijke groet, Corné
Marklin, C-rail, Interface 6051, S88, Koploper (op een oude AMD K6-350MHz) |
|
|
modelspoor
321 Posts |
Geplaatst - 04 jan 2007 : 20:31:59
|
Hein,
F1 is een toets welke je kan drukken voor hulp.
Als je nu in je baanontwerp scherm staat, kun je op wissel, sein en bloksymbolen klikken met je rechtermuisknop, dan verschijnt er een menu, met o.a. de tekst zichtbaar op > open dit en daar vul je in op welke pagina dit symbool ook zichtbaar is. Lijnen e.d. moet je op de andere schermen opnieuw tekenen. Je kunt de symbolen op de andere pagina's gewoon op een andere positie plaatsen op dat tabblad.
Mvg Wim.
modelspoor[at]zeelandnet.nl [Marklin 6020/21/27/6051 of UHL 63820,Lenz digital Plus LI101F, Intellibox, MrDirect, DDW + EMU605X] |
Bewerkt door modelspoor op 04 jan 2007 20:32:43 |
|
|
wheels
Netherlands
21 Posts |
Geplaatst - 05 jan 2007 : 12:17:49
|
Wim en Corné,
Bedankt voor de tips. Hier kan ik wat mee.
Groet
Hein Wiegmans |
|
|
|
Onderwerp |
|