Auteur |
Onderwerp |
|
dentheo
Belgium
1758 berichten |
|
Freak
68 Posts |
Geplaatst - 08 feb 2015 : 10:23:42
|
Hallo Theo,
Er draait een javascript op de achtergrond wat gegevens aan het verzamelen is. Heb je soms een virusscanner op de achtergrond aan staan ?.
Mvg, Peter |
|
|
phdirk
Netherlands
2567 Posts |
Geplaatst - 08 feb 2015 : 15:41:18
|
Hallo Theo,
Ik heb dat ook een tijdje met mijn oude laptop gehad. Vaak een melding dat een website heel traag opstartte vanwege een lopend script. De browser is dan kennelijk ergens iets vandaan aan het halen en dat gaat heel traag. Sowieso was de laptop heel traag geworden. Ik heb dat geweten aan het feit dat de harde schijf vrij vol zat, waardoor schrijven en lezen naar de schijf heel veel tijd kostte. Bij de nieuwe laptop met nog een bijna lege schijf geen enkel probleem meer. Ik ga van de oude laptop de schijf nog eens schoonmaken en kijken of dat helpt. Ik heb de betreffende laptop volgende maand bij me. Het is geen Koploper probleem.
Met beste groeten Dirk HO=TC |
|
|
dentheo
Belgium
1758 Posts |
Geplaatst - 08 feb 2015 : 17:08:11
|
quote: Oorspronkelijk geplaatst door Freak
Hallo Theo,
Er draait een javascript op de achtergrond wat gegevens aan het verzamelen is. Heb je soms een virusscanner op de achtergrond aan staan ?.
Peter, dat zou ik toch ergens moeten kunnen zien ? In aktiviteitenweergave bij processen of programmas ?
Theo vanop de heide. N+SX+kpl+kplRsd |
|
|
Freak
68 Posts |
Geplaatst - 08 feb 2015 : 18:14:09
|
Hallo Theo,
Doorzoek processen. Een virusscanner is een van de programma’s die de meeste gebruiken, vandaar de vraag. Het kan ook een ander (verborgen) programma zijn die data van je PC verzameld en dit vervolgens wil verzenden.
Mvg, Peter |
|
|
dentheo
Belgium
1758 Posts |
Geplaatst - 14 feb 2015 : 10:09:02
|
quote: Oorspronkelijk geplaatst door Freak
Hallo Theo,
Doorzoek processen.
Gevonden.
Het bleek een add-on van Firefox, om op mijn zolder naar de radio te luisteren. Die add-on bleef blijkbaar op de achtergrond actief ook al draaide Firefox niet... Add-on weg, probleemmelding script ook weg, sinds een paar dagen.
Theo vanop de heide. N+SX+kpl+kplRsd |
|
|
|
Onderwerp |
|