Auteur |
Onderwerp |
|
Loet
USA
114 berichten |
Geplaatst - 22 dec 2014 : 00:28:05
|
Hallo Forum
Ik merk een probleempje op bij "functies uitgebreid". Voor mijn Koploper heb ik gedefinieerd dat hij een stationsomroep doet als hij het station binnen rijdt. Nu hoor ik echter de stations omroep ook op een aantal andere plaatsen. Dit is duidelijk niet gedefinieerd voor deze lok. Heb ik toch ergens iets fout gedaan of is dat iets wat met de decoder van de trein zelf te maken heeft?
In de back-up is de Koploper gedefinieerd als de Olympia en het station is blokken 1, 3 en 4. Bij blokken 2 en 5 moet alleen getoeterd worden
Groeten
Loet
Download Attachment: kelder10.bck 125,36 KB |
|
Auke
Netherlands
55 Posts |
Geplaatst - 23 dec 2014 : 00:49:22
|
Hallo Loet,
Je hebt bij de loc functie aangegeven wat je van de loc verwacht. Maar bij de functies uitgebreid moet je wel aan geven waar het moet gebeuren want dat wil koploper wel graag weten. Hier kun je blokken toevoegen en aangeven wat je wilt voor de betreffende loc.
Met vriendelijke groet uit Zwolle, Auke
N-HO-MRD-kopl-Roco-Minitrix-Picolo |
|
|
hubertus
Netherlands
1990 Posts |
Geplaatst - 23 dec 2014 : 10:50:17
|
Loet,
Ik weet niet hoe dat specifiek bij de koploper werkt, maar ik denk dat je de functie ook weer moet uitschakelen. Nu geef je aan dat de functie na 2 seconden moet worden aangezet, maar je geeft zover ik kan zien nergens aan dat ie ook weer uit moet. Dat zie je ook terug in de communicatielogging, de functie wordt eenmalig aangezet en blijft dan aan.
Huub |
|
|
Auke
Netherlands
55 Posts |
Geplaatst - 23 dec 2014 : 18:24:01
|
Loet, ik had een vorige bck van je op de pc staan waar functies uitgebreid niet volledig was ingevuld sorry Je moet het nu inderdaad zoeken in de uitleg van Huub.
Met vriendelijke groet uit Zwolle, Auke
N-HO-MRD-kopl-Roco-Minitrix-Picolo |
|
|
Loet
USA
114 Posts |
Geplaatst - 23 dec 2014 : 23:08:19
|
Hallo Huub en Auke.
Dat was het dus inderdaad. Gewoon ook een commando geven om de functie weer uit te zetten en allse loopt perfect.
Bedankt voor de tip.
Verder wens ik iedereen Prettige Feestdagen
Groeten
Loet
Marklin, Ecos, LDT decoders en bezetmelders. Viesman seinen. |
|
|
|
Onderwerp |
|