Auteur |
Onderwerp |
|
dentheo
Belgium
1758 berichten |
Geplaatst - 23 nov 2014 : 16:07:24
|
Blijkbaar heeft elke lok in koploper drie kilometerstanden, dagteller, kilometer (totaal) en service km.
De laatste krijg je alleen te zien in "overzicht locomotieven". Hoe kan ik die resetten ?
Ik heb een lok ingevoerd uitgaande van het duplicaat van een bestaande bestaande (is ook hetzelfde type) , maar nu heeft die op een dag al 16.000 km gedaan...
Theo vanop de heide. N+SX+kpl+kplRsd |
|
Wissels
Netherlands
1450 Posts |
Geplaatst - 23 nov 2014 : 16:25:14
|
Hallo Theo,
ga naar onderhouden locomotieven, ga naar de kolom service km's voor de betreffende loc, rechter muisknop gebruiken en aanklikken onderhoudsbeurt gegeven,
met vriendelijke groet,
Walter
Marklin testbaan met 6021/6050 Vaste baan met Central Station 1 Reloaded. Doe wat je zegt, dan lieg je niet. |
|
|
dentheo
Belgium
1758 Posts |
Geplaatst - 23 nov 2014 : 21:04:36
|
quote: Oorspronkelijk geplaatst door Wissels
ga naar onderhouden locomotieven, ga naar de kolom service km's voor de betreffende loc, rechter muisknop gebruiken en aanklikken onderhoudsbeurt gegeven,
Prachtig gevonden , maar wel in "overzicht" locomotieven, in "Onderhoud" vond ik niets, en daar had ik ook altijd gezocht
Theo vanop de heide. N+SX+kpl+kplRsd |
|
|
Wissels
Netherlands
1450 Posts |
Geplaatst - 23 nov 2014 : 22:18:49
|
Hallo Theo,
stond inderdaad in overzicht locomotieven, excuus
verder eigenlijk grappig, 2 verschillende begrippen onderhoud dus,
Het begrip in onderhouden in het pulldownmenu kan je beter lezen als onderhouden gegevens.
Het begrip service locomotieven is denk ik niet voor niets aangegeven als service om het verschil aan te geven,
met vriendelijke groet,
Walter
Marklin testbaan met 6021/6050 Vaste baan met Central Station 1 Reloaded. Doe wat je zegt, dan lieg je niet. |
Bewerkt door Wissels op 23 nov 2014 22:20:32 |
|
|
|
Onderwerp |
|
|
|