Auteur |
Onderwerp |
|
wimbongertman
Netherlands
23 berichten |
Geplaatst - 31 aug 2014 : 12:58:05
|
Mijn eerste testbaantje ben ik aan het instellen. Ik ga met 2 locomotieven voorlopig gewoon een rondje rijden met 3 blokken. de volgorde = blok 1 blok 5 blok 2
in blok 1 en 2 staat een loc, blok 3 is vrij, maar de loc van blok 1 blijft staan, hij gaat niet naar 5. Wat doe ik nu fout of wat heb ik fout ingesteld?
Heeft iemand een idee?
Download Attachment: test1_20140831_125519.bck 15,3 KB |
Bewerkt door wimbongertman op 31 aug 2014 12:59:28 |
|
hubertus
Netherlands
1991 Posts |
Geplaatst - 31 aug 2014 : 13:27:10
|
Bij onderhouden blokken moet je bij de eigenschappen van blok 1 alle tabbladen invullen. Je hebt nu alleen de eerste ingevuld.
En als je dan toch bezig bent, haal de vaste en variabele route weg, die je hebt aangemaakt. Niet dat ze op dit moment ergens toe dienen, maar dan kunnen ze tenminste niet op een onverwacht moment roet in het eten gaan gooien. Eerst zorgen dat zonder routes automatisch alles rijdt, dan pas kijken naar variabele en vaste routes om de treinenloop naar jou smaak aan te passen.
Huub |
|
|
wimbongertman
Netherlands
23 Posts |
Geplaatst - 31 aug 2014 : 19:49:08
|
Hubertus, bedankt voor de hulp. We gaan nu langzaam een stukje verder in het doorgronden van Koploper / Multimaus. Als je helemaal blanco begint, dan is het hier en daar best pittig. Maar voorlopig is dit probleem weer opgelost. Nu het volgende. |
|
|
|
Onderwerp |
|