Ik heb de volgende vraag hoe dit op mijn baan uit te voeren.
Bij een van mijn bezoeken bij de HCC zag ik op de Koploper Demobaan op het Baanoverzicht dat er op sommige banen die in twee richtingen gereden werden, een rijrichting (driehoek figuur) indicatie. Afhankelijk hoe de baan gereden werd veranderde deze indicatie van richting. De punt van de driehoek gaf de rijrichting aan. Op mijn vraag hoe dit in Koploper geprogrammeerd was kon de persoon die ik de vraag stelde mij geen antwoord geven. En daarom stel ik deze hier. Is dit een standaard functie in het Koploper programma ?
Ik heb wel het driehoekje gevonden (baan ontwerp) maar wanneer ik deze op de baan zet gebeurt er niets in Demo mode. Wat doe ik verkeerd ?
Hallo Eric, Ik kon eerst niet vinden wat je precies bedoelde. Ik keek eerst in het Word document. Zie nu pas dat de nummering van de pagina's tussen Word en PDF niet gelijk lopen. Ga verder met de pdf versie en heb daar inderdaad iets gevonden over Pijlen in het baanoverzicht.
Inderdaad is dit de oplossing. Hartelijk dank voor deze toelichting. Hiermee is mijn baan weer rijker aan informatie voor de "Baanwachter" geworden. ;-)
Als je waar dan ook in koploper zit en je wilt iets weten over het onderdeel waar je mee bezig bent, druk dan op F1. Dan kom je direkt bij de helptekst uit die er betrekking op heeft. De word- en pdf-handleidingen bieden niet meer informatie, juist minder omdat ze niet meer worden bijgewerkt bij nieuwe versies.