Auteur |
Onderwerp |
|
s-nauta
Netherlands
2 berichten |
Geplaatst - 01 dec 2006 : 16:40:42
|
Hallo,
Eerst even voorstellen. Ik ben Siets Nauta en rij (3.5 jaar) in schaal H0 met TC, wisseldecoders: Littfinski Daten Technik S-DEC-4 , bezetmelders S88 via reedrelais en rails/wissels van ROCO.
Het probleem is het het volgende: Ik heb een laptop (A)exclusief voor koploper. Begin dit jaar heb ik een nog een laptop (B)voor andere aciviteiten aangeschaft. Als extra backup heb ik koploper via een netwerkkabeltje van A naar B gecopieerd. In de loop van dit jaar is de database van A verder ontwikkeld. Door onverklaarbare reden is van A de database verwijderd. Dit heb ik hanmatig weer opnieuw aangevuld met het gemak van de deels niet meer up to date database van B Het vreemde is nu dat alles op laptop (A) volgens verwachting werkt behalve de activering van het voorlopige enige sein, hoewel dit wel met laptop B werkt. Ik heb de volgende instellingen op A vastegelegd als kopie van B. - Instellingen per database; tap Seinen/Wissels. - Baanoverzicht: sein eigenschappen, tool seineigenschappen Standaard 2 standen sein.
Ik vermoed dat er ergens nog iets ingevuld of gezet moet worden Wie heeft de oplossing
Alvast bedankt Siets Nauta
|
|
hubertus
Netherlands
1991 Posts |
Geplaatst - 02 dec 2006 : 08:57:52
|
Siets,
Heb je in de tool seineigenschappen ook ingevuld in welk blok het sein staat en naar welk blok het sein van toepassing is?
groet, Huub |
|
|
s-nauta
Netherlands
2 Posts |
Geplaatst - 03 dec 2006 : 11:45:02
|
quote: Oorspronkelijk geplaatst door hubertus
Siets,
Heb je in de tool seineigenschappen ook ingevuld in welk blok het sein staat en naar welk blok het sein van toepassing is?
groet, Huub
Huub, dit heb ik gedaan
Siets |
|
|
|
Onderwerp |
|