Auteur |
Onderwerp |
|
Peter Kleton
198 berichten |
Geplaatst - 21 nov 2013 : 16:37:41
|
Hallo, Ik ga een gedeelte van mijn baanplan veranderen. Momenteel is alles al in Koploper gezet. De wisselnummers en bezetmeld nummers kan ik gewoon hergebruiken en aanvullen. Dat is geen probleem. Maar een aantal blokken vallen weg en er komen andere blokken voor in de plaats . Mag ik die oude nummers hergebruiken ,om geen leemtes te krijgen ,of moet ik gewoon verder doortellen en de veranderde blokken niet meer gebruiken? Voor ik hernummer verwijder ik de " öude "blokken ,voor ik de nieuwe blokken invoer. Vr gr ,Peter
|
|
phdirk
Netherlands
2570 Posts |
Geplaatst - 21 nov 2013 : 17:16:16
|
Hallo Peter,
Ik gebruik gewoon vrijgekomen bezetmelders opnieuw. Voor Koploper is het niet van belang waar welke bezetmelder zit, als je het maar netjes opgeeft bij de blokdefinities. Dat kan dus best Bzm1.15 - Bzm4.03 - Bzm 2.11 zijn.
Met beste groeten Dirk HO=TC |
|
|
hubertus
Netherlands
1991 Posts |
Geplaatst - 21 nov 2013 : 19:08:00
|
Peter,
Je kunt vrijgekomen bloknummers gewoon opnieuw gebruiken. Ik zou inderdaad wel eerst het oude blok verwijderen en dan een nieuwe aanmaken en hernummeren naar het oude nummer.
groet, Huub |
|
|
bellejt
Belgium
454 Posts |
Geplaatst - 21 nov 2013 : 20:12:52
|
of je doet zoals ik als ik een blok tekort kom : een blok tussen 61 en 62 wordt dan 611.Tussen 8 en 9 : 81 enzovoort.
greetings,groetjes,salutations,Johnny T Koploper-ECOS2 + 3 boosters ESU 8 Amp - PC P4 - decoders Viessman |
|
|
|
Onderwerp |
|