Auteur |
Onderwerp |
|
reiziger
30 berichten |
Geplaatst - 10 feb 2013 : 15:17:27
|
Beste lezers,
Ik heb nauwkeurig het forum afgezocht, maar kan iets niet vinden. Ik wil een aantal kleuren gaan aanpassen, maar ik mis een kleurenschema. Bij het tabblad <kleuren> staat bij kleurenschema: default. Dus er zit geen kleurenschema in. Hoe kom ik aan een kleurenschema en hoe importeer ik dit in koploper. Ik wil bv.de achtergrond van het baanschema aanpassen en de pijlen. Wet iemand een oplossing. Ik rijd al vier drie jaar met koploper en wil nu wat aan de lay out gaan doen . |
|
dentheo
Belgium
1758 Posts |
Geplaatst - 10 feb 2013 : 16:43:20
|
quote: Oorspronkelijk geplaatst door reiziger
Bij het tabblad <kleuren> staat bij kleurenschema: default. Dus er zit geen kleurenschema in. Hoe kom ik aan een kleurenschema en hoe importeer ik dit in koploper..
Op dat tabblad staat een vraagteken , daaronder steekt het antwoord..is iets met rechtermuisknop.
Theo vanop de heide. N+SX+kpl+kplRsd |
|
|
Leon
Netherlands
49 Posts |
Geplaatst - 10 feb 2013 : 16:44:59
|
hoi reiziger
Rechtse muis knop op default en dan toevoegen nieuw schema. een naam geven
Leon Moerdijk |
|
|
reiziger
30 Posts |
Geplaatst - 10 feb 2013 : 18:35:34
|
Dank jullie wel voor de reacties, maar ik kom daar niet verder mee. Bij <INSTELLINGEN PER DATABASE> staat het tabblad <KLEUREN>. Als ik een kleur volgens de helpinstructie wil veranderen dan moet ik dat doen via het kleurenschema in <KLEUREN>. Maar bij MIJ staatbij het kleurenschema: default. Hoe ik ook met mijn rechtermuisknop druk, er veranderd niets en ik krijg geen kleurenschema. Dentheo zal met het vraagteken het helpmenu bedoelen, maar ik kom daar niet verder mee omdat er in mijn koploperversie (de laatste versie) geen kleurenschema bevat.
Met groet, Roel
|
|
|
Leon
Netherlands
49 Posts |
Geplaatst - 10 feb 2013 : 20:13:45
|
Hoi Roel
Bij de rode pijl met de rechtse muisknop
Dan toevoegen nieuw schema krijg je dit scherm
bij Schemanaam naam invullen
en dan ok
Leon Moerdijk |
|
|
reiziger
30 Posts |
Geplaatst - 15 feb 2013 : 19:16:09
|
Hallo Leon,
Dank je wel voor de oplossing van mijn probleempje. Kan nu inderdaad de kleuren wijzigen. Ik kon niet eerder reageren, i.v.m. drukte.
Met groet, Roel
|
|
|
|
Onderwerp |
|