Auteur |
Onderwerp |
|
rjr
Netherlands
144 berichten |
Geplaatst - 08 jan 2013 : 12:05:26
|
Hoi,
Heb mijn database overgehaald naar een ander systeem omdat er wat aangepast moet worden aan het baanoverzicht. Het station komt er bij en nu wil ik het verdelen over 2 tabs.
Echter als ik koploper nu open op mijn andere systeem dan hebben alle wissels een blauw rondje, wat je normaal ziet als je het wissel als defect markeert. NU hebben ze dat dus allemaal zonder dat defect geselecteerd is.
Ook als ik naar baanoverzicht ga zie ik de wissels niet goed, er blijft enkel de zwaarte lijn van de wissels zichtbaar. De andere niet.
Op mijn besturings systeem werkt het wel goed. Beide systemen hebben versie 7.5. Mijn besturings systeem is een windows XP. Het systeem dat raar doet is windows7, en heeft geen com poort terwijl hij daar met de lenz centrale wel op ingesteld stond.
Iemand een idee?
Groet, Roelco |
|
Morris1
Belgium
79 Posts |
Geplaatst - 08 jan 2013 : 12:12:08
|
Hallo Roelco, Onlangs hetzelfde probleem voorgehad. Bij mij was het opgelost met een simpele heropstart van de PC. Het is misschien te simpel maar men weet maar nooit he? !.. Succes. Groetjes, Morris
00/Koploper/Ecos/DCC/LDT /EsuLokpilot/Bachmann |
|
|
rjr
Netherlands
144 Posts |
Geplaatst - 08 jan 2013 : 15:18:51
|
Morris,
bedankt voor je reactie. na een herstart van het systeem is het inderdaad weg.
Groet, Roelco |
|
|
barend
Netherlands
48 Posts |
Geplaatst - 16 jan 2013 : 11:54:31
|
Beste Roelco, Deze oplossing stond ook nog op het forum voor hetzelfde probleem. Just in case :)
Succes en groet Harry
Bij instellingen per database -> tabblad seinen/wissels heb je helemaal onderaan een minimale tijd tussen omzetten opgegeven. Als je die weer op 0 sec zet, zal het probleem vrijwel zeker opgelost zijn.
Huub
|
|
|
|
Onderwerp |
|