Ik gebruik koploper op een 2de aangesloten scherm omdat scherm van laptop wat te klein is.
Nu heb ik gemerkt dat de meldingen van noodstop en andere meldingen steeds op het andere scherm komen en dus niet binnen het koploper window. Ook als je in het rijwindow over de buttons gaat komt de uitleg op het andere scherm.
Wellicht was dit ook zo in vorge versies. Het zou wenselijk zijn mocht de positie van dergelijke popups en windows relatief zijn aan het scherm waarop koploper draait.
Wellicht heeft het te maken met het feit dat scherm1 mijn primair scherm is.
in bijlage wat ik bedoel. scherm2.jpg = koploper scherm als ik dan iets op vraag komt alles op scherm 1 wat ik niet altijd in het oog heb
Sommige meldingen van Koploper veschijnen inderdaad op het hoofdscherm. Dat is volgens mij ook niet te veranderen. Je kunt alleen nog wat spelen met welke dingen je op welk scherm zet om zo zoveel mogelijk in de buurt te komen van wat je wilt.
ik heb ook dit probleem maar dacht dat Paul al eens op die vraag geantwoord had dat het veel te moeilijk was om bepaalde vensters te "ontkoppelen".Heb het opgelost door nu beide schermen gewoon naast elkaar te leggen.Koploper baanscherm en klok op secundair scherm en alle andere vensters op primair.
greetings,groetjes,salutations,Johnny T Koploper-ECOS2 + 3 boosters ESU 8 Amp - PC P4 - decoders Viessman
Het scherm waar koploper op draait, of het scherm waar je de pop-ups wilt zien het hoofd scherm maken, scherm A op je lap top en B maak je dan de laptop zelf.