Hallo, hierbij voor mij een eerste vraag op dit forum. Rijd met Ecos Command station 50200 als interface en koploper 7.3. Na verwijderen loc en rijweg lukt het alleen deze loc opnieuw te initialiseren op een andere locatie en dan nog alleen op de vrije baan(normaal blok,dus niet op een stationsspoor) waar ik eerst naartoe moet zien te komen, wat trouwens wel lukt hoor. Pas daar krijg ik hem weer in de automatisch rijden mode. Vergeet ik iets aan te vinken of is dit juist de bedoeling. Alvast bedankt de moeite om deze vraag te lezen.
Ik heb dat ook bij sommige loks. Er geldt een stopverbod voor goederenloks in mijn stations. Deze loks kan ik niet in het station zetten en dan tegen koploper zeggen dat de lok er staat. Koploper pikt dat niet. (tenminste dat denk ik, ik ben geen expert op dat gebied) Mogelijk dat dit je kan helpen.
Welkom op het forum. Zet je database hier eens op het forum via een bck-bestand. We kunnen dan met je meekijken. Je kunt dit doen door je database weg te schrijven als een backup (bck-file). Dat kan in Koploper onder [Algemeen]=>[Backup/Restore] en dan te kiezen voor wegschrijven. Neem dan wel de locomotiefstanden mee. Vervolgens kun je het bck-bestand dat je dan krijgt op het forum zetten door onderaan de tekst, die je wil plaats op de link File Uploaden te drukken.