Auteur |
Onderwerp |
|
TonV
Netherlands
30 berichten |
Geplaatst - 10 mrt 2012 : 00:31:51
|
Hallo Koplopers,
Ik ben bezig met het maken van dynamische bloklengten in mijn schaduwstation. Volgens de beschrijving moet je de dynamische lengte en veiligheidsmarge bij Onderhouden dynamische bloklengte invullen. Er kan echter niets ingevuld worden. Ik heb in Koploper een testbaantje gemaakt, maar daar is de situatie hetzelfde. Wat doe ik fout?
Met vriendelijke groet, Ton Verbaken
Download Attachment: Testdynblok.bck 9,17 KB |
|
PaHaSOFT
3413 Posts |
Geplaatst - 10 mrt 2012 : 07:30:46
|
Jij bent de eerste stap vergeten te doen uit de beschrijving van de dynamische blokken:
Tekst uit helpfile met wat aanpassingen inzake bloknummers. · In blok 1 moet de keuze van de blokken 2 en 3 worden gedaan op basis van optimale lengte en er moeten twee blokken ver worden gekeken. Ook mogen deze sporen alleen maar in één richting worden bereden.
Mvg, Paul. |
|
|
TonV
Netherlands
30 Posts |
Geplaatst - 10 mrt 2012 : 11:45:28
|
Hallo Paul,
Bedankt voor je antwoord. En natuurlijk stuur ik net een verkeerde .bck mee. Ook wanneer ik de keuze op optimale lengte zet en 2 extra blokken vooruit kijk, kan ik nog niet Onderhouden dynamische lengte bewerken. Ik heb van alles al geprobeerd.
Download Attachment: Testdynblok.bck 9,17 KB |
|
|
PaHaSOFT
3413 Posts |
Geplaatst - 10 mrt 2012 : 12:18:36
|
Voor mij houdt het op; je bent weer in blok 1 niet aangegeven wat ik in mijn eerste antwoord ook al vertelde.
Mvg, Paul. |
|
|
hubertus
Netherlands
1991 Posts |
Geplaatst - 10 mrt 2012 : 12:21:00
|
In deze database kijk je nog steeds maar 1 blok vooruit. Ga naar de blokeigenschappen van blok 1 en geef in het kader richting een 2 op bij aantal blokken (zowel achter 2 als 3).
Huub |
|
|
TonV
Netherlands
30 Posts |
Geplaatst - 10 mrt 2012 : 15:44:53
|
Hallo Huub,
Bedankt voor je tip. Ik heb dat over het hoofd gezien. Bij instellingen per database heb ik bij seinen en wissels het aantal blokken vooruit gezet op 2 en dat is blijkbaar onjuist. Opgelost!
|
|
|
hubertus
Netherlands
1991 Posts |
Geplaatst - 10 mrt 2012 : 16:14:04
|
Die instelling bij seinen en wissels is van belang als je met seinstelsels werkt om de goede seinbeelden te kunnen tonen. Voor dynamische blokken heeft dat geen effect.
Huub |
|
|
|
Onderwerp |
|