Auteur |
Onderwerp |
|
V 200
Belgium
48 berichten |
Geplaatst - 05 mrt 2012 : 10:56:40
|
hoi iedereen, iemand raad heb gisteren 20 tal fotos opgeslagen en geplaatst perfekt,vandaag wou ik nog enkele meer het rare deze zijn niet om aantezien wat is er mis
mvg jos
mijn treinen komen nooit te laat |
|
Morris1
Belgium
79 Posts |
Geplaatst - 05 mrt 2012 : 12:25:24
|
Hallo Jos, Kijk eens naar het draadje van 18 januari dit jaar, misschien is het dat wat je zoekt: http://www.koploperforum.nl/topic.asp?TOPIC_ID=3702 Ik ben ook maar een beginner, maar telkens ik een probleem heb probeer ik eerst met de zoekfunctie rechts bovenaan dit forum uit te zoeken of er al iemand met hetzelfde probleem geconfronteerd werd, en al veel nuttige informatie uit gehaald. Vriendelijke groet, Morris
00/Koploper/Ecos/DCC/LDT /EsuLokpilot/Bachmann |
|
|
remunj
Netherlands
1111 Posts |
Geplaatst - 05 mrt 2012 : 13:20:02
|
Jos, het zou je berichten aanzienlijk beter leesbaar (en begrijpbaar) maken als je gebruik maakt van hoodletters, punten en comma's. Zo als je nu schrijft is het moeilijk te ontcijferen wat je precies bedoelt. Het maakt de kans op een goede antwoord een stuk groter.
En zoals Morris al schrijft is het wel belangrijk dat je het juiste formaat van de foto's gebruikt. Voor koploper dus 180 x 80 pixels.
Gr. Eric |
|
|
V 200
Belgium
48 Posts |
Geplaatst - 05 mrt 2012 : 18:18:59
|
hoi morris en erik, zie in mijn tekst niks verkeerd,vraag was eerste fotos perfekt tweede reeks slecht vandaag.ja beginner ook, zit al effe forum door te surfen,soms zit men met vraag als men dan gewezen word op(punten en coma,s (is ander forum).de plaatjes inoverzicht loks eerste zijn goed volgende reeks niet.was mijn vraag!!!!morris uw zoek funtie heb ik bekeken,maar waarom mijn eerste fotos goed en volgende niet?
mvg jos
|
|
hubertus
Netherlands
1991 Posts |
Geplaatst - 05 mrt 2012 : 18:41:29
|
Als jij geen moeite wilt doen om je vraag leesbaarder te maken, ga ik geen moeite doen om te ontcijferen wat je nu precies bedoelt. Sorry. Ik verwacht echt geen foutloze tekst, ik wil ook best moeite doen om te ontcijferen wat de vraagsteller bedoelt. Maar een beetje moeite mag ik toch wel van iemand verwachten, als hij hulp van anderen wil krijgen.
Huub |
|
|
remunj
Netherlands
1111 Posts |
Geplaatst - 05 mrt 2012 : 19:54:07
|
Jos,
Als jij geen moeite wilt doen, houdt het voor mij ook op. Succes en hopelijk zijn er anderen die je geheimtaal wel kunnen ontcijferen.
Gr. Eric |
|
|
Wissels
Netherlands
1450 Posts |
Geplaatst - 05 mrt 2012 : 22:20:52
|
Hallo Jos,
ik begrijp uit jouw bericht, dat de 1e 20 foto's goed gegaan zijn met opslaan, en de volgende niet om aan te zien (3 woorden in plaats van een) zijn. Wij kunnen met deze vage omschijving van jouw probleeem, niet anders constateren dat jij !!! met de laatste downloads wat anders gedaan hebt dan de eerste downloads.
Als veronderstelling denk ik dank jij de thumbnails bij de laatste downloads hebt opgeslagen, in plaats van de achterliggende grote foto die je eerst moet openen.
Succes,
Walter
Marklin testbaan met 6021/6050 Vaste baan met Central Station 1 Reloaded. Doe wat je zegt, dan lieg je niet. |
|
|
V 200
Belgium
48 Posts |
Geplaatst - 06 mrt 2012 : 14:56:32
|
walter, je hebt gelijk man heb het nu gedaan zoals u zei,beginners fout he, probeer in toekomst beter te formuleren dat ik geen boze koplopertjes krijgsorry daar voor.
mvg jos
|
|
|
Onderwerp |
|