Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 124 / Bezoekers Vandaag: 1747
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 369
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Koploper
 Beginners
 plaatjes kpl
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

V 200

Belgium
48 berichten

Geplaatst - 05 mrt 2012 :  10:56:40  Toon profiel  Reageer met citaat
hoi iedereen,
iemand raad heb gisteren 20 tal fotos opgeslagen en geplaatst perfekt,vandaag wou ik nog enkele meer het rare deze zijn niet om
aantezien wat is er mis

mvg
jos

mijn treinen komen nooit te laat

Morris1

Belgium
79 Posts

Geplaatst - 05 mrt 2012 :  12:25:24  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Jos,
Kijk eens naar het draadje van 18 januari dit jaar, misschien is het dat wat je zoekt: http://www.koploperforum.nl/topic.asp?TOPIC_ID=3702
Ik ben ook maar een beginner, maar telkens ik een probleem heb probeer ik eerst met de zoekfunctie rechts bovenaan dit forum uit te zoeken of er al iemand met hetzelfde probleem geconfronteerd werd, en al veel nuttige informatie uit gehaald.
Vriendelijke groet,
Morris




00/Koploper/Ecos/DCC/LDT
/EsuLokpilot/Bachmann
Ga naar bovenaan de pagina

remunj

Netherlands
1109 Posts

Geplaatst - 05 mrt 2012 :  13:20:02  Toon profiel  Reageer met citaat
Jos, het zou je berichten aanzienlijk beter leesbaar (en begrijpbaar) maken als je gebruik maakt van hoodletters, punten en comma's.
Zo als je nu schrijft is het moeilijk te ontcijferen wat je precies bedoelt.
Het maakt de kans op een goede antwoord een stuk groter.

En zoals Morris al schrijft is het wel belangrijk dat je het juiste formaat van de foto's gebruikt. Voor koploper dus 180 x 80 pixels.

Gr.
Eric
Ga naar bovenaan de pagina

V 200

Belgium
48 Posts

Geplaatst - 05 mrt 2012 :  18:18:59  Toon profiel  Reageer met citaat
hoi morris en erik,
zie in mijn tekst niks verkeerd,vraag was eerste fotos perfekt tweede reeks slecht vandaag.ja beginner ook, zit al effe forum door te surfen,soms zit men met vraag als men dan gewezen word op(punten en coma,s (is ander forum).de plaatjes inoverzicht loks eerste zijn goed volgende reeks niet.was mijn vraag!!!!morris uw zoek funtie heb ik bekeken,maar waarom mijn eerste fotos goed en volgende niet?

mvg
jos

mijn treinen komen nooit te laat
Ga naar bovenaan de pagina

hubertus

Netherlands
1958 Posts

Geplaatst - 05 mrt 2012 :  18:41:29  Toon profiel  Reageer met citaat
Als jij geen moeite wilt doen om je vraag leesbaarder te maken, ga ik geen moeite doen om te ontcijferen wat je nu precies bedoelt. Sorry.
Ik verwacht echt geen foutloze tekst, ik wil ook best moeite doen om te ontcijferen wat de vraagsteller bedoelt. Maar een beetje moeite mag ik toch wel van iemand verwachten, als hij hulp van anderen wil krijgen.

Huub
Ga naar bovenaan de pagina

remunj

Netherlands
1109 Posts

Geplaatst - 05 mrt 2012 :  19:54:07  Toon profiel  Reageer met citaat
Jos,

Als jij geen moeite wilt doen, houdt het voor mij ook op.
Succes en hopelijk zijn er anderen die je geheimtaal wel kunnen ontcijferen.

Gr.
Eric
Ga naar bovenaan de pagina

Wissels

Netherlands
1450 Posts

Geplaatst - 05 mrt 2012 :  22:20:52  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Wissels  Reageer met citaat
Hallo Jos,

ik begrijp uit jouw bericht, dat de 1e 20 foto's goed gegaan zijn met opslaan, en de volgende niet om aan te zien (3 woorden in plaats van een) zijn. Wij kunnen met deze vage omschijving van jouw probleeem, niet anders constateren dat jij !!! met de laatste downloads wat anders gedaan hebt dan de eerste downloads.

Als veronderstelling denk ik dank jij de thumbnails bij de laatste downloads hebt opgeslagen, in plaats van de achterliggende grote foto die je eerst moet openen.

Succes,

Walter

Marklin testbaan met 6021/6050 Vaste baan met Central Station 1 Reloaded.
Doe wat je zegt, dan lieg je niet.
Ga naar bovenaan de pagina

V 200

Belgium
48 Posts

Geplaatst - 06 mrt 2012 :  14:56:32  Toon profiel  Reageer met citaat
walter, je hebt gelijk man heb het nu gedaan zoals u zei,beginners fout he, probeer in toekomst beter te formuleren dat ik geen boze koplopertjes krijgsorry daar voor.

mvg
jos

mijn treinen komen nooit te laat
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Koploperforum Digitale Treinbesturing © EKweb 2006
Ga naar begin van deze pagina