Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 217 / Bezoekers Vandaag: 414
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 217
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Koploper
 Beginners
 lampicon branden bij speciale actie
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

kldtanps

Netherlands
8 berichten

Geplaatst - 08 feb 2012 :  20:49:43  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo.
van de week een vraag gesteld over een random generator voor wat lampjes, een antwoord gekregen en ga daar ook mee verder.
nu is de volgende vraag, hoe laat ik het icontje op de baan tekening gaan branden als in speciale actie de lampjes zijn geactiveerd.
mvrg Ton

JackvdW

Netherlands
345 Posts

Geplaatst - 09 feb 2012 :  02:50:39  Toon profiel  Reageer met citaat
Hoi Ton,

Je kan een logische actie door een schakelaar laten uitlezen, dan werkt hij dus niet als schakelaar maar alleen als indicatie (Icoon).

Wat je ook kan doen is gewoon de schakelaar gebruiken om de lampjes te bedienen en de schakelaar weer door een logische actie van je random "automatische" lichtaansturing.

Als dus je random actie aan gaat, schakelt hij de schakelaar op je baanontwerp, die op zijn beurt de lampjes aan zet, zo kan je met die schakelaar ook handmatig weer ingrijpen mocht je dat willen en je hebt meteen je indicatie dat de lampjes aan zijn.

Groeten Jack
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Koploperforum Digitale Treinbesturing © EKweb 2006
Ga naar begin van deze pagina