Auteur |
Onderwerp |
|
TimT
Belgium
8 berichten |
Geplaatst - 28 aug 2011 : 18:14:15
|
Hallo ik ben bezig met mijn testbaantje
maar nu heb ik het probleem dat mijn wisselstraat bezet is terwijl mijn trein aan het uitrijden is . Gelijk welke trein naar blok 1 gaat (ze komen van 4 of 6) laat hij ze stopen in blok 1 en zegt hij dat de wisselstraat bezet is.
Ook doet hij hetzelfde als ik van 3 naar 4 of 6 gaat en er staat geen trein op de wissels stopt hij voordien en zegt hij wisselstraat bezet als er een andere loc aan het uitrijden is op de volgende wisselstraat Kan iemand helpen hiermee ? Groeten Tim |
Bewerkt door TimT op 28 aug 2011 18:33:32 |
|
phdirk
Netherlands
2568 Posts |
Geplaatst - 28 aug 2011 : 20:37:31
|
Hallo Tim,
Wellicht kun je je database op het forum zetten, dan kunnen we eens meekijken wat er fout gaat. Wisselstraten blijven bezet als er een trein langs moet, dus dat zou kunnen kloppen. Ook kan het een probleem met bezetmelders zijn, waardoor wisselstraten niet worden vrijgegeven.
Met beste groeten Dirk HO=TC |
|
|
TimT
Belgium
8 Posts |
Geplaatst - 28 aug 2011 : 20:38:16
|
Even alles geupload
Download Attachment: Ecos.bck 23,39 KB Groeten Tim |
|
|
hubertus
Netherlands
1990 Posts |
Geplaatst - 28 aug 2011 : 20:54:08
|
Hoi Tim,
Als je van blok 1 naar 5 gaat, heb je een wisselstraat met wissel 5 geselecteerd, terwijl tussen die blokken helemaal geen wissel ligt. Verder heb je waar wel wissels liggen, de wisselstand steeds fout geselecteerd. De blauwe poot is waar het wissel NIET naartoe leidt. De gele poot is waar het wissel WEL naartoe leidt. Je hebt die twee precies omgedraaid.
Verder zie ik snel gekeken geen gekke dingen.
Huub |
|
|
TimT
Belgium
8 Posts |
Geplaatst - 28 aug 2011 : 21:46:12
|
Bedankt hoor dat was inderdaad het probleem
quote: Als je van blok 1 naar 5 gaat, heb je een wisselstraat met wissel 5 geselecteerd, terwijl tussen die blokken helemaal geen wissel ligt.
Heb de wissels verwijderd en deze keer correct aangemaakt en zo was ook de wissel in blok 1 naar 5 weg :D Enorm bedankt :D |
|
|
|
Onderwerp |
|