goede middag allemaal mijn naam is johan en ben bezig met maatje om een baan digitaal aan te stuuren met de ib box +laptop +het koploper progamma 2 rail sytheem dcc ik heb natuurlijk bezetmelder \terugmelders nodig, heb er al een hoop over gelezen maar het is moelijk om een keuze te makendaar het aanbod zeer groot is nu kwam ik op het net train tech.nl tegen met de desbetrefende artikelen die ik denk nodig te hebben heeft iemand ervaring met train tech artikelen ? mvg johan
hallo koos mijn excusses voor de naams verwisseling ben nieuw op dit forum en moet nog een beetje wennen zijn rosoft en train tech nu de zelfde ? nee toch en pryzen?
heb ik gedaan staat ook in mijn favorieten maar kan aan mij liggen maar ik vind het verwarend gaat het nu om de printplaat of om de totaal gebouwdemodule ? grt johan
Johangeorge, TrainTech is nog vrij nieuw dus waarschijnlijk zijn er nog niet veel mensen die ervaring hebben met onze spullen. De producten die we verkopen zijn al wel in gebruik, onder andere bij een paar mensen die ik ken, en die zijn er erg tevreden mee. Ik heb ook nog geen garantiegevallen teruggehad. Alle producten zijn in de webshop: www.webshop.traintech.nl te bekijken en te bestellen, mocht een product je om wat voor reden dan ook niet bevallen kan je hem binnen twee weken terug sturen. mocht er later nog iets mee gebeuren: op alle producten zit twee jaar garantie.
TrainTech | Elektronica voor modelspoor, maar dan goedkoop!