Auteur |
Onderwerp |
|
richardw
12 berichten |
Geplaatst - 19 dec 2010 : 17:22:58
|
Allen,
Ik kijk al een tijdje mee op dit forum en heb me gisteren geregistreerd - ik heb een vraag en kom er niet zelf uit. Complimenten overigens voor alle mensen die met veel geduld (blijven) reageren!
Ik heb mijn baanplan ondergebracht in Koploper en het automatisch rijden verloopt prima. Nu wil ik graag een vaste treinroute uitproberen, maar daar loop ik tegen een probleem aan. Voor de duidelijkheid heb ik mijn koploperbestand bijgevoegd.
Er is één vaste route ingevoerd, die door de SNCF 115052 ('Passagiers') kan worden gereden. De treinroute begint bij '1' en het tweede blok is '3', dat is rechts van 1. Als de lok echter aan de vaste treinroute begint, rijdt hij achteruit richting blok 23! Ik heb werkelijk geen idee wat ik fout doe, mijn zoekacties op het forum hebben ook niets opgeleverd. Wie kan mij op mijn fout betrappen?
Groet, Richard
Download Attachment: Frankrijk1.bck 35,06 KBd |
|
Wissels
Netherlands
1450 Posts |
Geplaatst - 19 dec 2010 : 17:43:57
|
Hallo Richard,
in jouw vaste route wordt het opstarten geblokkeerd door het stopverbod in blok 3, immers jouw trein is langer dan in blok 3 toegestaan is, ik denk dat het meest verstandige is om jouw route in een ander blok te laten beginnen.
met vriendelijke groet,
Walter
Marklin testbaan met 6021/6050 Vaste baan met Central Station 1 Reloaded. Doe wat je zegt, dan lieg je niet. |
|
|
richardw
12 Posts |
Geplaatst - 19 dec 2010 : 17:48:24
|
Walter,
Dank je wel, dat ga ik proberen! Ik wist niet dat hij het dan probeert op te lossen door de andere kant op te rijden - ik zou verwachten dat hij dan helemaal niet wegrijdt?
Groet, Richard |
|
|
richardw
12 Posts |
Geplaatst - 19 dec 2010 : 18:17:36
|
Dit is de oplossing, hij rijdt keurig zijn rondje.
Walter, dank voor de snelle reactie!
Groet, Richard
|
|
|
|
Onderwerp |
|
|
|