Auteur |
Onderwerp |
|
Leendert
Netherlands
89 berichten |
Geplaatst - 31 mrt 2006 : 10:26:52
|
Via een voor mij onbekende site uit Briele, heb ik vernomen dat programmatuur die met name gebruikt maakt van het serienummer van de hardeschijf zeer binnenkort mogelijk een probleem kan krijgen.
Omdat de registratie van Koploper ook op deze manier werkt, zou dit ons wellicht ook kunnen raken.
Hoe zat het ook alweer? Als je Koploper download in installeert, dan kan het alles, er is echter een restrictie ingebouwd dat er maximaal 3 treinen actief zijn. Na registratie en het invoeren van het verkregen nummer, wordt deze beperking opgeheven.
Kennelijk is het zo dat om systeemtechnische reden vanavond in de eerste kwartaalovergang van 2006 er iets wijzigt in het serienummer, waardoor er opnieuw een registratienummer aangevraagd moet worden, immers: de restrictie van 3 treinen is er dan weer.
Arme Paul, als hij morgen meer dan 2500 gebruikers te woord moet staan. Heeft iemand een idee hoe Paul hierbij te helpen? Ik zou het voorstel willen doen dat iedereen met een achternaam beginnend met de A-L voor 12.00 uur mailt en de M-Z na 12.00 uur. Dat maakt in iedergeval dat er geen mailboxen exploderen of de drukte voor Paul een Kopsloper wordt.
Groet, Leendert |
|
PaHaSOFT
3413 Posts |
Geplaatst - 31 mrt 2006 : 10:55:27
|
Leendert,
Leuke 1 april grap!!
Met vriendelijke treinengroeten,
Paul Haagsma (Schaal N / Selectrix en Koploper) |
|
|
impulsief
Netherlands
11 Posts |
Geplaatst - 31 mrt 2006 : 11:38:36
|
Peter van Bezouw
marklin C-rail rijder met intellibox en koploper |
Bewerkt door impulsief op 31 mrt 2006 11:52:00 |
|
|
pa1_hub
Netherlands
506 Posts |
Geplaatst - 31 mrt 2006 : 12:00:03
|
Hallo,
Leuke 1 April grap.
Kun je toch controleren door even de datum te verandern?.
Met vriendelijke groet, Hub |
|
|
Leendert
Netherlands
89 Posts |
Geplaatst - 31 mrt 2006 : 12:49:33
|
quote: Originally posted by pa1_hub
Hallo,
Leuke 1 April grap.
Kun je toch controleren door even de datum te verandern?.
Met vriendelijke groet, Hub
Goede tip. Ik probeer het morgen
Groet, Leendert |
|
|
prehorst
Netherlands
603 Posts |
Geplaatst - 02 apr 2006 : 16:20:53
|
Koplopers.
Het is nu 2 april en al mijn treinen rijden nog zoder dat ik een nieuw registratienummer heb aangevraagd. Ik denk dat het een broodje aap verhaal is op de site uit Briele of bangmakerij.
Groeten P. Rehorst
quote: Originally posted by Leendert
Via een voor mij onbekende site uit Briele, heb ik vernomen dat programmatuur die met name gebruikt maakt van het serienummer van de hardeschijf zeer binnenkort mogelijk een probleem kan krijgen.
Omdat de registratie van Koploper ook op deze manier werkt, zou dit ons wellicht ook kunnen raken.
Hoe zat het ook alweer? Als je Koploper download in installeert, dan kan het alles, er is echter een restrictie ingebouwd dat er maximaal 3 treinen actief zijn. Na registratie en het invoeren van het verkregen nummer, wordt deze beperking opgeheven.
Kennelijk is het zo dat om systeemtechnische reden vanavond in de eerste kwartaalovergang van 2006 er iets wijzigt in het serienummer, waardoor er opnieuw een registratienummer aangevraagd moet worden, immers: de restrictie van 3 treinen is er dan weer.
Arme Paul, als hij morgen meer dan 2500 gebruikers te woord moet staan. Heeft iemand een idee hoe Paul hierbij te helpen? Ik zou het voorstel willen doen dat iedereen met een achternaam beginnend met de A-L voor 12.00 uur mailt en de M-Z na 12.00 uur. Dat maakt in iedergeval dat er geen mailboxen exploderen of de drukte voor Paul een Kopsloper wordt.
Groet, Leendert
P. Rehorst |
|
|
administrator
Netherlands
347 Posts |
Geplaatst - 02 apr 2006 : 16:41:10
|
1 april he
dan kan je deze berichten verwachten |
|