Auteur |
Onderwerp |
|
Agebe
Netherlands
402 berichten |
Geplaatst - 25 aug 2010 : 10:47:15
|
Hallo Allemal, Wederom is er een spam bericht aanwezig (engelstalig) Onder het kopje kunt u mij helpen. quote: my latest shoe purchases were a pair of "dsquared shoes " from myer 75% off the reduced price so they were down to $10! original price....$70!
yay for Dsquared shoes !
In het leden bestand staat een persoon opgenomen, die genereerd berichten die altijd wijzen naar een of andere wazige site. (Deze persoon is in verschillende draadjes te vinden met vrijwel altijd het volgende bericht:)Abulance.
Mvg Ab Boezerooij
(Koploper,ECOS-IB,HSI-88, HO, NS) |
Bewerkt door Agebe op 25 aug 2010 10:49:18 |
|
teppp01
Netherlands
87 Posts |
Geplaatst - 25 aug 2010 : 19:15:13
|
Hallo allemaal,
klik vooral niet op de links in dit genoemde bericht er wordt dan geprobeerd een virus te installeren.
mvg piet Tepper
Rij sinds 7 jaar met Koploper, Intellibox en Trix Express met OC32 en dec63 |
|
|
bellejt
Belgium
454 Posts |
Geplaatst - 25 aug 2010 : 19:33:43
|
ik heb reeds een mail gestuurd naar de moderators.
greetings,groetjes,salutations,Johnny T |
|
|
Roberto
Netherlands
8 Posts |
Geplaatst - 26 aug 2010 : 09:12:22
|
Hallo allemaal,
Zouden ze alle berichten na moeten kijken op spam berichten, want bij Wim Ros staat al een hele tijd een vermelding naar een site voor z'n keerlus. Dat is ook spam.
Groetjes Rob
Zeg niet wat je weet, maar weet wat je zegt. |
|
|
Agebe
Netherlands
402 Posts |
Geplaatst - 26 aug 2010 : 13:48:30
|
Hallo Rob,
Er is een wezenlijk verschil tussen SPAM, en reclame. SPAM kan gevaarlijk zijn. links =LINK De verwijzing naar Wim zijn site is niet gevaarlijk en kan indirekt met koploper te maken hebben. Meer wil ik er niet over kwijt. Het SPAM bericht is verwijderd, en van mij mag dit draadje dan ook dicht. Mvg Ab Boezerooij
(Koploper,ECOS-IB,HSI-88, HO, NS) |
|
|
administrator
Netherlands
347 Posts |
Geplaatst - 27 aug 2010 : 12:21:33
|
spam is idd verwijderd. de grbuiker ook :)
Met vriendelijke groet Erwin |
|
|
|
Onderwerp |
|