Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 147 / Bezoekers Vandaag: 14438
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 1385
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Koploper
 Beginners
 mp3 geluid
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

Populier

Netherlands
83 berichten

Geplaatst - 22 mei 2010 :  15:42:29  Toon profiel  Reageer met citaat
Ik gebruik al de wave bestanden die ik hier heb gevonden. Nu heb ik ook een heleboel mp3 bestandjes van ESU gedownload. Kan ik die in koploper gebruiken? Ik kan het niet vinden, of is het default alleen wave.

groet Hennie

Auke

Netherlands
55 Posts

Geplaatst - 22 mei 2010 :  17:30:03  Toon profiel  Reageer met citaat
Hoi Hennie,

mp3 bestanden kun je overzetten naar wave. Ik gebruik hier Audacity voor even googlen en het programma downloaden.

Succes.

Met vriendelijke groet uit Zwolle, Auke

N-HO-MRD-kopl-Roco-Minitrix-Picolo

Bewerkt door Auke op 22 mei 2010 17:30:26
Ga naar bovenaan de pagina

Jan Huchshorn

Netherlands
343 Posts

Geplaatst - 22 mei 2010 :  17:59:15  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Hennie,

Met de Geluidsrecorder zoals die standaard in Windows zit gaat het ook. Zo heb ik het een paar jaar geleden een aantal malen gedaan.

Het zou kunnen dat het programma van Auke beter werkt, dat ken ik niet.

Groeten Jan.
Ga naar bovenaan de pagina

Populier

Netherlands
83 Posts

Geplaatst - 22 mei 2010 :  21:41:12  Toon profiel  Reageer met citaat
Gek dat ik geen bericht krijg als er een reactie is. Moet nog even uit zoeken waar dat aan ligt. Sorry voor de (ver)late reactie.
Ik weet wel dat je mp3 kan terug vertalen naar wave maar ik vroeg mij af of ik iets over het hoofd zie bij instellingen of dat koploper alleen wave kon afspelen. Het laatste dus denk ik.
Auke, ik zal inderdaad audacity eens downloaden.Ik heb wel iets maar dat was een of ander evaluatieprogje waarbij je max 10 stuks kon vertalen.
Bedankt voor de reacties.

gr. Hennie
Ga naar bovenaan de pagina

servé

Netherlands
41 Posts

Geplaatst - 22 mei 2010 :  21:52:16  Toon profiel  Bezoek de homepagina van servé  Reageer met citaat
Ik gebruik altijd www.zamzar.com, online, geen programma dat je moet downloaden, echter wel maar 100 mb per bestand. Je hoeft, als het bestand geüpload is (beneden in het venster te zien), het venster niet open te laten staan, je kunt het gewoon afsluiten. Je krijgt dan een mail waarin een download-link staat.

Mvg,

Servé
Ga naar bovenaan de pagina

Auke

Netherlands
55 Posts

Geplaatst - 22 mei 2010 :  22:00:26  Toon profiel  Reageer met citaat
Hennie,

Er is keus genoeg ik zou zeggen probeer maar eens uit.
Als je een reactie wilt hebben even in het venster aan vinken (een abonnement op dit forum)

Met vriendelijke groet uit Zwolle, Auke

N-HO-MRD-kopl-Roco-Minitrix-Picolo
Ga naar bovenaan de pagina

Populier

Netherlands
83 Posts

Geplaatst - 22 mei 2010 :  23:58:34  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo mensen,
Stom maar ik ben gewend dat als ik een bericht schrijf je automatisch een mededeling krijgt vandaar. Dadelijk bij mijn volgende vraag even aan denken.
Auke Ik heb audacity al geinstalleerd. Even kijken hoe het werkt.
Ik ben niet meer zoveel met wave bezig. Wel in de pre-historie al mijn platen gedigitaliseerd ruis knippen ed. Tegenwoordig koop een usb speler en neemt alles op. Ik hoef ook alleen maar alle mp3-tjes liefst via batch om te zetten. Zal eerst eens even kijken of ze niet per ongeluk ook in wave formaat beschikbaar zijn.Het is ook al weer een jaar geleden dat ik ze binnen gehaald heb.Bedankt voor de info

groet Hennie
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Koploperforum Digitale Treinbesturing © EKweb 2006
Ga naar begin van deze pagina