Auteur |
Onderwerp |
|
PaHaSOFT
3413 berichten |
Geplaatst - 17 aug 2006 : 17:33:23
|
Hallo Koplopers,
Leuk onderwerp om jullie even te laten schrikken doch het is zeker niet waar.
In Railhobby van september 2006 staat een artikel over Railz Miniworld. Als je het leest zoals ik het las, zou het betekenen dat je voor Koploper in de toekomst moet gaan betalen.
Om alle geruchten meteen uit de wereld te helpen: DIT IS NIET WAAR. Koploper is en blijft FREEWARE.
Zo weer gerust gesteld?
Met vriendelijke treinengroeten,
Paul Haagsma (Schaal N / Selectrix en Koploper) |
Bewerkt door PaHaSOFT op 17 aug 2006 17:33:25 |
|
administrator
Netherlands
347 Posts |
Geplaatst - 17 aug 2006 : 22:09:37
|
Hoi Paul,
Jammer dat het geen 1 april is
Gelukkig blijft dit geweldige programma freeware.
met vriendelijke groeten Erwin Kooij |
|
|
corne_mo
186 Posts |
Geplaatst - 18 aug 2006 : 12:13:40
|
Nou liet je me toch even schrikken Paul. (Alhoewel, als je ziet wat je voor dergelijke pakketten normaal gesproken betaald , dan zou het eigenlijk niet eens onverdiend zijn.)
Wij zijn u bijzonder dankbaar !!!
Met vriendelijke groet, Corné
Marklin, C-rail, Interface 6051, S88, Koploper (op een oude AMD K6-350MHz) |
|
|
bigad
Netherlands
22 Posts |
Geplaatst - 26 aug 2006 : 16:54:25
|
hallo paul, Je hebt me zeker laten schrikken,maar het is en blijft een geweldig programma,waar we allemaal heel veel plezier aan hebben,de hobby is al duur genoeg. HEEL VEEL DANK HIERVOOR. Vriendelijke Groeten ad scholtens spoor h0 IB koploper |
|
|
Jacob Bax
Netherlands
5 Posts |
Geplaatst - 09 jan 2007 : 18:00:28
|
quote: Oorspronkelijk geplaatst door bigad
hallo paul, Je hebt me zeker laten schrikken,maar het is en blijft een geweldig programma,waar we allemaal heel veel plezier aan hebben,de hobby is al duur genoeg.
Nou, opzich zou ik het niet erg vinden als er voor koploper betaald zou moeten worden. Zeker, de hobby is duur, dus dat zou er ook nog wel bij kunnen. |
|
|
bellejt
Belgium
454 Posts |
Geplaatst - 09 jan 2007 : 18:03:17
|
Dit topic misschien koppelen aan het topic welke ik startte in Koplpoper wensen.
greetings,groetjes,salutations,Johnny T |
|
|
|
Onderwerp |
|