Auteur |
Onderwerp  |
|
acb
Netherlands
70 berichten |
Geplaatst - 29 mrt 2010 : 11:01:08
|
Goedemorgen allen, Ik krijg slechts een blauwe lijnkleur. Geen rood en/of geel. Heb de lijnkleuren niet aangepast. m.vr.gr. Jan Heine Blaauw
Download Attachment: jhb3.bck 36,15 KB |
|
dentheo
Belgium
1759 Posts |
Geplaatst - 29 mrt 2010 : 11:17:17
|
In Baanontwerp lijnen nog koppelen aan blokken. Symbool: gele doosje links
Theo vanop de heide. N+SX+kpl+kplRsd |
 |
|
acb
Netherlands
70 Posts |
Geplaatst - 29 mrt 2010 : 11:43:31
|
Als ik een blok aanklik (wordt geel) en vervolgens op een lijn, dan wordt al aangegeven, dat ie gekoppeld is aan een blok... (kijk maar) Hoe ik met het gele doosje moet werken is mij derhalve niet duidelijk. |
 |
|
dentheo
Belgium
1759 Posts |
Geplaatst - 29 mrt 2010 : 11:49:25
|
quote: Oorspronkelijk geplaatst door acb
Als ik een blok aanklik (wordt geel) en vervolgens op een lijn, dan wordt al aangegeven, dat ie gekoppeld is aan een blok... (kijk maar) Hoe ik met het gele doosje moet werken is mij derhalve niet duidelijk.
Je moet de lijnen koppelen aan blokken, niet aan bezetmelders.... De punten kun je koppelen aan bezetmelders , dan zie je de trein bewegen in een blok.
Theo vanop de heide. N+SX+kpl+kplRsd |
 |
|
acb
Netherlands
70 Posts |
Geplaatst - 29 mrt 2010 : 14:45:58
|
Nu heb ik het! Ik was te snel; heb nl. ook lijnen gekoppeld aan bezetmeldpunten. Na die koppeling te hebben verwijderd, kun je wél de lijn koppelen aan het blok. En zie je de kleuren "verschieten". Mooi hoor! Dank voor deze hulp. (en inderdaad kun je de treinenloop volgen, als je de bezetmeldpunten gekoppeld hebt aan de punten waar in blok) Leuk! Een magnifiek programma, maar dat weten jullie al. m.vr.gr. Jan Heine Blaauw |
 |
|
|
Onderwerp  |
|