Auteur |
Onderwerp |
|
WouterL
Netherlands
85 berichten |
Geplaatst - 22 jan 2010 : 16:44:04
|
Beste mensen,
Ik ben in een testfase, twee stroomkringen, twee boosters. De ene stroomkring werkt prima, elke handbediende trein trekt netjes op en stopt rustig. Maar in de andere sectie vermindert de snelheid wel maar tot stilstand komt de trein niet als de regelaar en de 'werkelijke snelheid' al lang op nul staan. Mijn vraag is: waar moet ik het zoeken: lekstroom, foutieve aansluitingen, software, decoders? Ik heb alles al van alles tijdelijk los gehaald. Misschien dat iemand dit (met zo weinig informatie) al herkend.
Het rare is dat het allemaal goed gewerkt heeft... Wel is er een keer forse kortsluiting geweest, maar die is verholpen (+nieuwe booster).
Groet, Wouter
Märklin, k-rails, Koploper, DDW, Littfinski: 1e bouwfase |
|
bverbiest
Netherlands
101 Posts |
Geplaatst - 22 jan 2010 : 17:07:59
|
Wouter
Zijn de boosters op de juiste wijze aangesloten? Je zou ook nog kunnen proberen de boosters te verwisselen om te zien of het een booster of een aansluitprobleem is
Met vriendelijke treingroet, Barend Verbiest |
|
|
WouterL
Netherlands
85 Posts |
Geplaatst - 22 jan 2010 : 21:09:36
|
Ja, ik heb de boosters ook al gewisseld...
|
|
PaHaSOFT
3413 Posts |
Geplaatst - 22 jan 2010 : 21:43:26
|
Wouter,
Voor mijn gevoel kan ik je niet helpen, daar het volgens mij niets met Koploper te maken heeft.
Mvg, Paul. |
|
|
WouterL
Netherlands
85 Posts |
Geplaatst - 23 jan 2010 : 12:16:56
|
Ai, het is wel degelijk de booster... Ik had ze al wel een keer gewisseld, maar dat was voordat ik het zaakje überhaupt weer aan de praat kreeg. Dat wordt weer opsturen naar Littfinski, vrees ik. Groet, Wouter
|
|
|
Onderwerp |
|
|
|