Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 613 / Bezoekers Vandaag: 10950
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 813
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Koploper
 Beginners
 Besturing
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

Dukeboy

Netherlands
2 berichten

Geplaatst - 08 jan 2010 :  07:47:38  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Dukeboy  Reageer met citaat
Hallo, sinds een aantal maanden ben ik weer actief geworden op treinengebied na een afwezigheid van 25 jaar. Ik ben in het bezet van setje digitale treinen van Trix bestuurd met het MS. Inmiddels is mijn baanontwerp in Wintrack voltooid en heb ik me verdiept in de wijze van besturing.
Ik zou graag via koploper met behulp van de MGV onderdelen de baan digitaal willen besturen. Nu is mijn concrete vraag of ik een central station nodig heb om de treinen aan te sturen of dat dit kan met behulp van koploper. Ik lees tegenstrijdige berichten en misschien kan iemand mij nader informeren.

Alvast bedankt,
Roger

buckfast_beekeeper

Belgium
78 Posts

Geplaatst - 08 jan 2010 :  09:25:12  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Roger,

Een MS ondersteund geen aansturing door een computer. Er zal een ander toestel nodig zijn. Kijk eens op de koploper website voor ondersteunde systemen. Een CS2 is daar nog niet bij.

Ben je een beetje handig, kan je aan de slag met MRdirect of DDW.



MVG

Theo

Honing kan men importeren, bestuiving niet
Ga naar bovenaan de pagina

Dukeboy

Netherlands
2 Posts

Geplaatst - 08 jan 2010 :  11:53:46  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Dukeboy  Reageer met citaat
Bedankt voor de info Theo,

ik had nog niet van deze programma's gehoord en als ict'er heb ik er weer een uitdaging bij.
weer wat te lezen van het weekend.

groet,
Roger


quote:
Oorspronkelijk geplaatst door buckfast_beekeeper

Hallo Roger,

Een MS ondersteund geen aansturing door een computer. Er zal een ander toestel nodig zijn. Kijk eens op de koploper website voor ondersteunde systemen. Een CS2 is daar nog niet bij.

Ben je een beetje handig, kan je aan de slag met MRdirect of DDW.



MVG

Theo

Honing kan men importeren, bestuiving niet



Minitrix, Peco, Digitaal, Koploper, MGV
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Koploperforum Digitale Treinbesturing © EKweb 2006
Ga naar begin van deze pagina