Auteur |
Onderwerp |
|
J.Heuschkiel
Netherlands
131 berichten |
Geplaatst - 03 jan 2010 : 22:16:31
|
Hallo allemaal,
Ik heb de laatste dagen geëxperimenteerd met blokgroepen. Ik heb naar dit onderwerp gezocht in dit forum, maar niet gevonden.
Wat me is opgevallen in het "Overzicht locomotieven" is, dat daar wel wordt aangegeven "Blokgroep: is niet eerste loc", maar dat je niet kunt zien welke nu WEL de éérste loc is die gaat vertrekken. Evenmin kun je zien in welke blokgroep de betreffende loc staat.
Met name nu de vraag aan Paul: Is het mogelijk om aan te geven welke loc als éérste vertrekt in een blokgroep en kan worden aangegeven, desnoods met een blokgroepnummer o.i.d. in welke blokgroep een loc staat ?
M.vr.gr. Jo Heuschkiel H0 - IB-Loconet - HSI - DCC - Koploper |
|
PaHaSOFT
3413 Posts |
Geplaatst - 04 jan 2010 : 06:58:34
|
quote: Oorspronkelijk geplaatst door J.Heuschkiel
Met name nu de vraag aan Paul: Is het mogelijk om aan te geven welke loc als éérste vertrekt in een blokgroep en kan worden aangegeven, desnoods met een blokgroepnummer o.i.d. in welke blokgroep een loc staat ?
Hallo Jo,
Waar had je dat gedacht?
Mvg, Paul. |
|
|
J.Heuschkiel
Netherlands
131 Posts |
Geplaatst - 04 jan 2010 : 10:45:35
|
Hallo Paul,
Ik dacht waar ook de andere melding staat in het "Overzicht locomotieven". Misschien zo iets als "[blokgroep]: loc [x]", waarbij [blokgroep] de naam of het nummer van de groep is en [x] het volgnummer van de loc, of slechts de "1", om de éérste loc aan te geven.
Ik blijf me verbazen over de mogelijkheden van dit fantastische programma Paul en ik hoop nog veel te leren.
M.vr.gr. Jo Heuschkiel H0 - IB-Loconet - HSI - DCC - Koploper |
|
|
|
Onderwerp |
|
|
|