Als nieuwling in 't digitale spoortijdperk wil ik vragen of Koploper ook met een Trix Mobile Station gebruikt kan worden en welke "beperkingen" er evt. zijn? Heeft iemand hier (succesvol) ervaring mee?
Als nieuwling in 't digitale spoortijdperk wil ik vragen of Koploper ook met een Trix Mobile Station gebruikt kan worden en welke "beperkingen" er evt. zijn? Heeft iemand hier (succesvol) ervaring mee?
Mijn Trix mobile station heeft zelfs geen gaatje om een PC signaal in te steken...
Ik gebruik hem nu als handregelaar via Koploper...
Mijn Trix mobile station heeft zelfs geen gaatje om een PC signaal in te steken...
Ik gebruik hem nu als handregelaar via Koploper...
Theo vanop de heide. N+SX+kpl+kplRsd
Theo,
Ik heb nog een MS van trix op de plank liggen. Kun je mij even uitleggen hoe dit gaat lijkt mij handig om ook te gebruiken met koploper
Ik heb nog een MS van trix op de plank liggen. Kun je mij even uitleggen hoe dit gaat lijkt mij handig om ook te gebruiken met koploper
In koploper vindt je handregelaar . Daar kies je voor de handregelaar een vast adres en een naam, zet daarna de MS op hetzelfde adres en dan kan je via koploper de handregelaar aan een lok toewijzen in het rijwindow... Kies je een andere lok valt de eerste weer weg...netjes.
Ik rij selectrix en moest speciaal stekkertje kopen om de MS op mijn bus te zetten... Ik heb er momenteel zelfs twee ophangen.. wel handig De tweede is een zeer oude trix regelaar die paste direkt...
Hoe het in Klp ingesteld moet worden kom ik wel uit. Maar waar en hoe moet het MS op het systeem aangesloten worden. Zodat het gebruikt kan worden als handregelaar. Ik rij met koploper en Mrdirect.