Beste forumlezer, Ik wil met virtuele bezetmeldpunten gaan experimenteren en lees onder dit hoofdstuk dat ik deze aktie bij instellingen per database moet instellen. Ik kan echter deze instellingsmogelijkheid niet vinden.Ik heb alle sub-bladen doorgenomen. Wie kan mij op weg helpen. Groet, Coen.
Dat kun je vinden in [Algemeen]=>[Instellingen per database]=>[Algemeen 3]. Daar moet je een vinkje zetten bij [Onderhouden Blokken]->[Virtuele punten obv gereden afstand of tijd]. Succes ermee.
Beste Dirk, Dank voor je reactie.Ik kan geen vinkje plaatsen op de door jou aangegeven plaats. De tekst licht n.m.l. niet op. Ik kijk nu alleen op mijn ( niet op de baan aangesloten ) laptop. Waarschijnlijk werkt deze instellingsmogelijkheid alleen als deze aangesloten is op mijn baan. Ik ga vanavond nog eens proberen. Groet, Coen.
Beste Dirk, Dank voor je reactie.Ik kan geen vinkje plaatsen op de door jou aangegeven plaats. De tekst licht n.m.l. niet op. Ik kijk nu alleen op mijn ( niet op de baan aangesloten ) laptop. Waarschijnlijk werkt deze instellingsmogelijkheid alleen als deze aangesloten is op mijn baan. Ik ga vanavond nog eens proberen.
Dan zou het kunnen dat je de uitgebreide mogelijkheden van Koploper ook niet hebt aangekruist ???