Hallo,ik ben al een tijdje bezig met koploper te ontdekken en nu vroeg ik mij af of het mogelijk is om bij elke pagina van het baanoverzicht de desbetreffende loks weer te geven.Waarom vraagt u zich misschien af,nou ik heb vier los van elkaar gescheiden banen welke ik aanstuur met koploper.Het lijkt mij handiger als ik bij elke pagina kan zien welke loks er rijden en niet zoals nu dat ik alle loks op elke pagina zie. gr.Jan
Hoe moet ik me dat voorstellen: 4 los van elkaar gescheiden banen door Koploper aangestuurd? Gebruik je voor elke baan een aparte centrale? Of gebruik je één centrale, die 4 banen "bedient"?
Ik neem aan, dat je in Koploper elke baan op een tabblad hebt getekend en 1 centrale gebruikt. Dan is het antwoord simpel: er is maar één loc overzicht voor alle tabbladen. Overigens kun je elke loc een kenmerk geven, bijvoorbeeld baan 1. Ze worden dan netjes op baanvolgorde gesorteerd. Dan ben je er toch?!
Carel,wat jij aangeeft als oplossing is inderdaad een optie. Ik heb inderdaad 1 centrale en voor elke baan een eigen booster. Het leek mij gewoon eenvoudiger om bij elke baan een eigen lokoverzicht te hebben omdat ik nogal wat loks heb rond rijden.(22 stuks). Maar als er geen andere oplossing is moet ik jouw idee maar eens proberen.Dank je voor het meedenken. gr.Jan