Auteur |
Onderwerp |
|
okeesie
Netherlands
69 berichten |
Geplaatst - 05 okt 2009 : 00:42:12
|
Goede avond Ik ben mijn draaischijf aan het inbouwen op mijn baan maar ik krijg de wisselstraten niet vrijgegeven. Als ik ga testen loopt ook de draaischijf niet mee. In mijn testbaan werkte alles prima,maar nu ben ik beslist iets vergeten. ik dacht dat ik alles hetzelfde had ingevuld als op de testbaan. De draaischijf begint bij blok 37 Wie wil er even naar kijken Baan zie bijlage Alvast hartelijk bedankt Kees Kocken
Download Attachment: Hoofdbaan2.bck 138,54 KB
020552 |
|
PaHaSOFT
3413 Posts |
Geplaatst - 05 okt 2009 : 07:03:29
|
Kees,
Heb jij de draaischijf wel opgegeven in de wisselstraten? Nee.
Baanontwerp selecteer wisselstraat rechtermuisknop op draaischijf.
Je draaischijf is ook niet gekoppeld aan het bijbehorende blok!
Mvg, Paul. |
|
|
okeesie
Netherlands
69 Posts |
Geplaatst - 05 okt 2009 : 17:28:04
|
Hallo Bedankt Paul. heb alles gedaan van de Malibaan cursus Komt die nog terug? Had gelezen dat de persoon die die beheerde overleden was, voor mensen zoals ik die moeite hebben met lezen was dit perfect met animatie Mvrg.Kees
020552 |
|
|
PaHaSOFT
3413 Posts |
Geplaatst - 05 okt 2009 : 18:24:45
|
Kees,
Dat is buiten mijn gezichtsveld. Ik weet dat het wel wordt geprobeerd maar er is niets met zekerheid beloofd.
Mvg, Paul. |
|
|
P de Reede
Netherlands
256 Posts |
Geplaatst - 05 okt 2009 : 19:39:10
|
Hallo Kees,
Ik heb een draaischijf voor je getekend, De wisseldecodenummers 6 en 7 komen nog een keer voor bij de draaischijf. Je heb ook getekend dat je van blok 29 > 5 en blok 30 > 11,maar dat kan je niet terug vinden in onderhouden blokken. Mvg Piet
Download Attachment: hoofdbaanokeese.bck 13,07 KB
quote: Oorspronkelijk geplaatst door okeesie
Goede avond Ik ben mijn draaischijf aan het inbouwen op mijn baan maar ik krijg de wisselstraten niet vrijgegeven. Als ik ga testen loopt ook de draaischijf niet mee. In mijn testbaan werkte alles prima,maar nu ben ik beslist iets vergeten. ik dacht dat ik alles hetzelfde had ingevuld als op de testbaan. De draaischijf begint bij blok 37 Wie wil er even naar kijken Baan zie bijlage Alvast hartelijk bedankt Kees Kocken
Download Attachment: Hoofdbaan2.bck 138,54 KB
020552
PWJde Reede |
|
|
okeesie
Netherlands
69 Posts |
Geplaatst - 07 okt 2009 : 01:01:37
|
Hallo P .d.Reede Bedankt voor het voorbeeld heb het inmiddels bekeken en de foutjes bij mij eruit gehaald Bij het testen was nu alles OK,nu gaan kijken of het in de praktijk ook goed gaat. Draai 15 is toch een hele klus heb hem in de testbaan helemaal ok gehad maar nu moet hij in de hoofdbaan geplaast worden Mvrg.Kees
020552 |
|
|
|
Onderwerp |
|