Hoe simulleer ik een bezetmelding? In de handleiding staat "Simuleer bezetmelding
Hier geef je aan welke bezetmelding gesimuleerd moet worden. Tijdens een testfase kan dit enorm veel tijd besparen. Je kunt hier alleen kiezen uit bezetmelders die volgens Koploper aanwezig zijn. Zie hiervoor digitale onderdelen." Maar dit helpt me niet verder.
Ik denk dat het deel wat jij bedoeld alleen voor testers aanwezig is.
Er zijn twee manieren om te testen: - automatisch worden bezetmeldpunten gegenereerd - of handmatig en dan moet jij in de toolbar klikken op het desbetreffende icoontje De insteling kan je vinden in instellingen per database.
Dank. Het is me nu duidelijk. Ik dacht dat ik iets over het hoofd zag. Wat ik wil zit kennelijk niet in de niet-testers versie. Geen probleem.
Maar ik ben een dag/nacht schakeling aan het integreren in de aansturen en via een S88 worden er dan 5 standen ´ingelezen´ die via ´speciale acties´ tot het aan en uitzetten van schakelaars moet leiden. Dat testen wilde ik op de huiskamer PC doen en zo testen of alles werkt. Maar dat moet nu dus gewoon even ter plekke op de baan gebeuren.