Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 120 / Bezoekers Vandaag: 12708
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 559
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Installatie
 Koploper
 Invalid filename
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

V200

Netherlands
23 berichten

Geplaatst - 06 jun 2009 :  10:19:37  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo,

Ik loop tegen het volgende aan, gisteren heb ik de databases gedownload om te oefenen met seinstelsels, ik heb een back up van mijn database gemaakt welke ik gebruik voor mijn proefbaan. Nu wil ik deze weer terugzetten maar dan krijg de melding Invalid filename... Ook kan ik geen nieuwe database aanmaken met de dezelde naam.
Kennelijk heb ik iets gewijzigd..... maar wat?

Groet Jan

phdirk

Netherlands
2530 Posts

Geplaatst - 06 jun 2009 :  13:16:57  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Jan,

Het is mij niet helemaal duidelijk hoe je je backup hebt gemaakt en hoe je hem terugzet. Ik neem aan dat je dat via de Koploper procedure hebt gedaan via [Algemeen]=>[Backup / Restore] en dan vervolgens de aanwijzingen volgen. Je moet dan wel even goed opletter waar de Backup wordt neergezet. Bij Vista bij voorkeur niet op de C:-schijf, behalve in C:/Documents and Settings. In de gekozen map moet dan een file met de extensie bck voorkomen. Die moet weer in te laden zijn. Wat gebeurt er als je hem onder een andere naam probeert in te laden. Succes ermee.

Met beste groeten
Dirk
HO=TC

Bewerkt door phdirk op 06 jun 2009 13:17:28
Ga naar bovenaan de pagina

V200

Netherlands
23 Posts

Geplaatst - 06 jun 2009 :  14:12:58  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Dirk,

Bedankt voor je reactie, ik volg inderdaad de gebruikelijke procedure maar zonder resultaat. Ik heb koploper verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en nu is de database weer toegankelijk. Alleen de plaatjes in window locomotieven zijn weg
We rijden weer!

Bedankt Dirk
Ga naar bovenaan de pagina

phdirk

Netherlands
2530 Posts

Geplaatst - 06 jun 2009 :  22:44:37  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Jan,

Waarschijnlijk is op de een of andere manier je programma-file corrupt geraakt. Mooi dat het weer werkt. Je moet bij [Algemeen]=>[Instellingen per database]=>[Parallel63/Om32/Plaatjes/Auto] instellen waar de plaatjes van de locs staan. Mogelijk pakt Koploper de plaatjes dan zelf weer op. Anders moet je even opnieuw toewijzen.

Met beste groeten
Dirk
HO=TC
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Koploperforum Digitale Treinbesturing © EKweb 2006
Ga naar begin van deze pagina