Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 503 / Bezoekers Vandaag: 12271
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 813
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Koploper
 Beginners
 Lichtorgel en Koploper
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

tomprins

Netherlands
538 berichten

Geplaatst - 02 mei 2009 :  15:15:33  Toon profiel  Reageer met citaat
Allen,

Ik heb een OMserial en dat werkt ok, mede dankzij de instructies en verkregen inzichten mbt het omgaan met electronica die Leendert Bijnagte me bijbracht. Het is allemaal goed te doen en nog leuk ook. Modelspoor is een veelzijdige hobby, dat blijkt maar eens weer.

Ik zit met belangstelling naar het lichtorgel van van Perlo te kijken en vraag me af wie binnen de Koplopergemeenschap ervaringen heeft met dit ding. De effecten kun je en moet je voor een deel zelf instellen. Het blijkt dat het met een schakeldecoder oid extern en dus ook door Koploper aan te sturen is. Wie heeft nuttige praktijkervaring, liefst in combinatie met Koploper? Wat zijn werkbare instructies voor een gaslamp die net aangestoken is, bijvoorbeeld?




Met vriendelijke groet,

Tom Prins
Märklin, Tams EC, C-rails, HSI88, Koploper. Periode III en IV, DB en SBB. Heerlijk, die speciale en logische acties!
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Koploperforum Digitale Treinbesturing © EKweb 2006
Ga naar begin van deze pagina