Auteur |
Onderwerp |
|
redwolf2602
Netherlands
33 berichten |
Geplaatst - 21 apr 2009 : 13:13:18
|
Hoi allemaal
Ik heb een testbaantje gemaakt, alles deed het mooi
Dit heb ik gedaan: 1. blokken gemaakt, aan mekaar gemaakt 2. Bezetmelders gemaakt, aan de blokken toegevoegt 3. wissel straten geselecteerd enz
maar nu het probleem, als ik de pannenkoek op groen druk en op automat. druk, en ik zet een trein in een blok, ik dubbel klik op de trien dan zie ik het play knopje niet om automat. terijden
wat kan dat zijn
gr erwin
Download Attachment: Leren.bck 17,18 KB |
|
P de Reede
Netherlands
256 Posts |
Geplaatst - 21 apr 2009 : 15:30:16
|
Hallo Erwin.
Download Attachment: 2009421131255.bck 19,38 KB Ik heb het een en ander veranderd, Bezetmelders aan blokken toegevoegd. Te veel vinkjes in blok eigenschappen weggehaald. En wat meer bloktype`s gemaakt. Succes ermee Piet
Ik heb een testbaantje gemaakt, alles deed het mooi
Dit heb ik gedaan: 1. blokken gemaakt, aan mekaar gemaakt 2. Bezetmelders gemaakt, aan de blokken toegevoegt,niet gedaan, 3. wissel straten geselecteerd enz
maar nu het probleem, als ik de pannenkoek op groen druk en op automat. druk, en ik zet een trein in een blok, ik dubbel klik op de trien dan zie ik het play knopje niet om automat. terijden
wat kan dat zijn
gr erwin
Download Attachment: Leren.bck 17,18 KB [/quote]
PWJde Reede |
|
|
phdirk
Netherlands
2568 Posts |
Geplaatst - 21 apr 2009 : 17:33:22
|
Hallo Erwin,
Het blauwe pijltje is er alleen als de trein maar één mogelijkheid heeft om te gaan rijden. Als er meer mogelijkheden zijn, bijvoorbeeld de keuze uit verschillende blokken moet je:
Het rijwindow openen Het vakje "Volgend Blok" slepen naar het blok waar de de trein naartoe moet.
Dan zal de trein zich in beweging gaan zetten.
Succes ermee.
Met beste groeten Dirk HO=TC |
|
|
|
Onderwerp |
|
|
|