Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 638 / Bezoekers Vandaag: 12712
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 813
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Koploper
 Beginners
 Naar opstelsporen
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

prehorst

Netherlands
603 berichten

Geplaatst - 05 apr 2009 :  14:53:13  Toon profiel  Reageer met citaat
Mede spoorders

Ik heb voor het naar de opstelsporen rijden een variabele route gemaakt naar opstelsporen waar in ik een aantal blokken uitsluit zodat er gecontroleerd naar de opstelsporen wordt gereden.

Nu doet er zich sinds kort het volgende voor, blok 34 op nivo -1 is een normaal blok als ik het icoon naar opstelblokken activeer gaan de treinen naar de schaduwstations rijden maar als er een trein in blok 34 aankomt stopt deze daar en wordt door koploper op handmatig gezet.
Terwijl als ik gewoon rij er niets aan de hand is in blok 34 en er gewoon wordt gereden.

Het schaduwstation goederen op nivo -1 is al wel in het baanoverzicht en de blokken opgenomen maar in werkelijkheid nog niet aanwezig vandaar dat in de variabeleroute naar opstelsporen blok 62 uitgesloten is.

Ik heb alls nagekeken en gecontroleerd en kom er niet uit, misschien kan iemand mij vertellen waar de fout zit



Download Attachment: pre.bck
245,6 KB


Met vriendelijke groeten
Piet Rehorst ( H0 3 rail - selectrix-2000 - decoder64 - Marklin - HAG - Roco - Trix )

hubertus

Netherlands
1958 Posts

Geplaatst - 05 apr 2009 :  15:23:40  Toon profiel  Reageer met citaat
Hoi Piet,

Je hebt in de variabele route 'naar opstelsporen' een richtingsverbod van 34>35 komend uit 33. Er is in 34 dus geen mogelijkheid meer om automatisch verder te rijden. Als je dit richtingsverbod verwijdert, zal het wel werken.

Groet, Huub
Ga naar bovenaan de pagina

prehorst

Netherlands
603 Posts

Geplaatst - 05 apr 2009 :  16:10:21  Toon profiel  Reageer met citaat
Huub

Bedankt voor de reactie.
Ik heb het aangepast en het werkt zoals het hoort.
Zo zie je maar ik keek er zelf steed overheen en een ander ziet het direct.


Met vriendelijke groeten
Piet Rehorst ( H0 3 rail - selectrix-2000 - decoder64 - Marklin - HAG - Roco - Trix )
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Koploperforum Digitale Treinbesturing © EKweb 2006
Ga naar begin van deze pagina