Auteur |
Onderwerp |
|
PaHaSOFT
3413 berichten |
Geplaatst - 16 mrt 2009 : 06:54:35
|
Hoi,
De lol gaat mij over om support te geven. Laat Wim Ros op deze lijst en je hebt iemand die ook zeer snel support geeft. Ik stop hier op dit forum.
Mvg, Paul. |
|
bartjemestrom
Netherlands
50 Posts |
Geplaatst - 16 mrt 2009 : 11:42:37
|
Erg jammer dat je ermee stopt.
Maar ik snap het niet helemaal. Waarom doe je dat?
Met vriendelijke groet,
Bart Mestrom |
|
|
sjoef
Netherlands
94 Posts |
Geplaatst - 16 mrt 2009 : 12:04:33
|
Paul, ik wil even mijn steun betuigen. Jammer dat één "ettertje" het voor de hele klas verpest. Ik hoop dat je veel steun krijgt en dat dat helpt om op je beslissing terug te komen. Het zou zonde, en vooral jammer zijn jouw expertise te moeten missen.
Mvg,
Jos |
|
|
PaHaSOFT
3413 Posts |
Geplaatst - 16 mrt 2009 : 12:22:38
|
Hoi,
Laat zulke taal ook even achterwege. Mijn besluit staat vast dus doe echt geen moeite. Verder zal ik ook niet reageren.
Mvg, Paul. |
|
|
martinb
66 Posts |
Geplaatst - 16 mrt 2009 : 22:30:21
|
|
|
|
Robnus
Netherlands
24 Posts |
Geplaatst - 17 mrt 2009 : 15:55:42
|
Hallo Paul,
Maar blijf je dan wel het programma updaten? Ik hoop van wel. Het blijft toch een programma waar een ieder heel makkelijk en zeker goedkoop ( gratis ) z'n gang kan gaan om zijn baan digitaal te laten draaien. Hopelijk kom je toch een keer terug. In ieder geval bedankt voor het sublieme programma. En de support.
Mvg Rob
Minitrix, Intellibox, Koploper, BMD16-SD |
|
|
Auke
Netherlands
55 Posts |
Geplaatst - 17 mrt 2009 : 23:42:31
|
Paul,
Ik maak zelf nog maar heel kort gebruik van koploper. Ik weet ook niet wat je reden voor dit besluit is (wil het ook niet weten). Maar ik hoop dat je voor je zelf een goed en verstandig besluit hebt genomen.
Mvg.
Auke Spoor N-HO-MRd-kopl |
|
|
|
Onderwerp |
|