Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 129 / Bezoekers Vandaag: 6857
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 559
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Wensen
 Koploper wensen (ontwikkeling is per juli 2012 gestopt)
 Uitgebreide Functies Vraagje
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

santhe

Netherlands
212 berichten

Geplaatst - 25 jan 2009 :  03:16:19  Toon profiel  Bezoek de homepagina van santhe  Reageer met citaat
Hallo Paul,

Ik heb geen idee of het lastig is, of veel gevraagd. Maar ik mis eigenlijk bij 'onderhouden locomotieven' onder 'functies uitgebreid' nog een mogelijkheid om iets in te stellen. In het rijwindow onder de tab 'rijgedrag' kun je onderaan de mogelijkheid 'wacht in blok' aanvinken. En daar is geen bijpassende uitgebreide functie bij. Hetzelfde geldt, en dat mag van mij best dezelfde functie zijn, in 'overzicht locomotieven' als je 'stop loc' aanvinkt. Misschien vraag ik wel erg veel. Maar zou je er eens over willen nadenken.

Met vriendelijke groet,

Theo.

Wissels

Netherlands
1450 Posts

Geplaatst - 25 jan 2009 :  08:13:24  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Wissels  Reageer met citaat
Hallo Theo,

voordat je functies uitgebreid kan gaan gebruiken, dan zal je eerst bij functies het gedrag moeten instellen met de optie uitgebreid. Nu worden de betreffende functie ook in het tabblad uitgebreid zichtbaar,

met vriendelijke groet,

Walter

Marklin testbaan met 6021/6050 Vaste baan met Central Station 1
Ga naar bovenaan de pagina

PaHaSOFT

3413 Posts

Geplaatst - 25 jan 2009 :  08:24:29  Toon profiel  Reageer met citaat
Theo,

Dat zijn geen gebeurtenissen op de baan. Het is gewoon iets wat je aanzet of uit zet. Ik geloof trouwens dat ik vol zit met gebeurtenissen (manier van opslag in database) en wil dat eigenlijk niet veranderen. Dat geeft een hele hoop werk voor slechts hele kleine functionele aanpassing (die jij als eerste vraagt).

Mvg,
Paul.
Ga naar bovenaan de pagina

santhe

Netherlands
212 Posts

Geplaatst - 25 jan 2009 :  12:21:36  Toon profiel  Bezoek de homepagina van santhe  Reageer met citaat
Hallo Walter,

Ik ben bang dat jij de vraag niet goed hebt gelezen.
Toch bedankt voor je reactie.

Hallo Paul,

Dank je voor het meedenken. Ik ben het helemaal eens dat je er zeker niet veel werk voor moet gaan verrichten. Het was slechts een 'wens' en zeker geen noodzaak.

Prettige dag verder,

Theo.
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Koploperforum Digitale Treinbesturing © EKweb 2006
Ga naar begin van deze pagina