Auteur |
Onderwerp |
|
santhe
Netherlands
212 berichten |
Geplaatst - 25 jan 2009 : 03:16:19
|
Hallo Paul,
Ik heb geen idee of het lastig is, of veel gevraagd. Maar ik mis eigenlijk bij 'onderhouden locomotieven' onder 'functies uitgebreid' nog een mogelijkheid om iets in te stellen. In het rijwindow onder de tab 'rijgedrag' kun je onderaan de mogelijkheid 'wacht in blok' aanvinken. En daar is geen bijpassende uitgebreide functie bij. Hetzelfde geldt, en dat mag van mij best dezelfde functie zijn, in 'overzicht locomotieven' als je 'stop loc' aanvinkt. Misschien vraag ik wel erg veel. Maar zou je er eens over willen nadenken.
Met vriendelijke groet,
Theo. |
|
Wissels
Netherlands
1450 Posts |
Geplaatst - 25 jan 2009 : 08:13:24
|
Hallo Theo,
voordat je functies uitgebreid kan gaan gebruiken, dan zal je eerst bij functies het gedrag moeten instellen met de optie uitgebreid. Nu worden de betreffende functie ook in het tabblad uitgebreid zichtbaar,
met vriendelijke groet,
Walter
Marklin testbaan met 6021/6050 Vaste baan met Central Station 1 |
|
|
PaHaSOFT
3413 Posts |
Geplaatst - 25 jan 2009 : 08:24:29
|
Theo,
Dat zijn geen gebeurtenissen op de baan. Het is gewoon iets wat je aanzet of uit zet. Ik geloof trouwens dat ik vol zit met gebeurtenissen (manier van opslag in database) en wil dat eigenlijk niet veranderen. Dat geeft een hele hoop werk voor slechts hele kleine functionele aanpassing (die jij als eerste vraagt).
Mvg, Paul. |
|
|
santhe
Netherlands
212 Posts |
Geplaatst - 25 jan 2009 : 12:21:36
|
Hallo Walter,
Ik ben bang dat jij de vraag niet goed hebt gelezen. Toch bedankt voor je reactie.
Hallo Paul,
Dank je voor het meedenken. Ik ben het helemaal eens dat je er zeker niet veel werk voor moet gaan verrichten. Het was slechts een 'wens' en zeker geen noodzaak.
Prettige dag verder,
Theo. |
|
|
|
Onderwerp |
|