Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 207 / Bezoekers Vandaag: 326
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 444
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Koploper
 Beginners
 Pendeltrein aansturen, los van het "hoofdspoor"
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

Barry

Netherlands
126 berichten

Geplaatst - 04 jan 2009 :  16:27:38  Toon profiel  Reageer met citaat
Dames en heren,

Na het nodige vallen en opstaan, heb ik mij proefbaan volledig werkend. Ik ben bezig met mijn baanontwerp te complementeren, zodat ik de zaak daadwerkelijk kan gaan bouwen.
Ik wil graag een tweetal pendeltreinen laten rijden: een tandradbaan en een stadstram.

Vraag
Moeten de 2 pendelsporen altijd op het "hoofdspoor" zijn aangesloten of kan ik in Koploper (naast de hoofdbaan, met alles er op en eraan) ook 2 losse baantjes tekenen en laten aansturen. Uiteraard worden de pendelbanen voorzien van de nodige blokken en bezetmelders.

Ik hoop, dat de vraag duidelijk is en een simpel "Ja"of "Nee" is voor mij op dit moment voldoende. Dan weet ik of het wel of geen consequenties heeft voor mijn baanontwerp en waar ik wel of geen rekening moet houden.

N-spoor, Epoche III / Koploper (Vista Premium, Dual-Core) / ECoS / LokPilot / Kuehn / Uhlenbrock / SwitchPilot / Lenz / BMD16N-SD

PaHaSOFT

3413 Posts

Geplaatst - 04 jan 2009 :  17:11:05  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Barry,

Het is ja als deze ook zijn aangesloten op dezelfde digitale centrale.

Mvg,
Paul.
Ga naar bovenaan de pagina

Barry

Netherlands
126 Posts

Geplaatst - 04 jan 2009 :  17:12:47  Toon profiel  Reageer met citaat
Hai Paul,

Ja, ik werk met 1 centrale.
Met dank voor de snelle reactie. Kan ik mijn ontwerp voor de pendeltreinen vrijelijk plannen.

N-spoor, Epoche III / Koploper (Vista Premium, Dual-Core) / ECoS / LokPilot / Kuehn / Uhlenbrock / SwitchPilot / Lenz / BMD16N-SD
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Koploperforum Digitale Treinbesturing © EKweb 2006
Ga naar begin van deze pagina