Auteur |
Onderwerp |
|
Barry
Netherlands
126 berichten |
Geplaatst - 04 jan 2009 : 16:27:38
|
Dames en heren,
Na het nodige vallen en opstaan, heb ik mij proefbaan volledig werkend. Ik ben bezig met mijn baanontwerp te complementeren, zodat ik de zaak daadwerkelijk kan gaan bouwen. Ik wil graag een tweetal pendeltreinen laten rijden: een tandradbaan en een stadstram.
Vraag Moeten de 2 pendelsporen altijd op het "hoofdspoor" zijn aangesloten of kan ik in Koploper (naast de hoofdbaan, met alles er op en eraan) ook 2 losse baantjes tekenen en laten aansturen. Uiteraard worden de pendelbanen voorzien van de nodige blokken en bezetmelders.
Ik hoop, dat de vraag duidelijk is en een simpel "Ja"of "Nee" is voor mij op dit moment voldoende. Dan weet ik of het wel of geen consequenties heeft voor mijn baanontwerp en waar ik wel of geen rekening moet houden.
N-spoor, Epoche III / Koploper (Vista Premium, Dual-Core) / ECoS / LokPilot / Kuehn / Uhlenbrock / SwitchPilot / Lenz / BMD16N-SD |
|
PaHaSOFT
3413 Posts |
Geplaatst - 04 jan 2009 : 17:11:05
|
Hallo Barry,
Het is ja als deze ook zijn aangesloten op dezelfde digitale centrale.
Mvg, Paul. |
|
|
Barry
Netherlands
126 Posts |
Geplaatst - 04 jan 2009 : 17:12:47
|
Hai Paul,
Ja, ik werk met 1 centrale. Met dank voor de snelle reactie. Kan ik mijn ontwerp voor de pendeltreinen vrijelijk plannen.
N-spoor, Epoche III / Koploper (Vista Premium, Dual-Core) / ECoS / LokPilot / Kuehn / Uhlenbrock / SwitchPilot / Lenz / BMD16N-SD |
|
|
|
Onderwerp |
|
|
|