Auteur |
Onderwerp |
|
phdirk
Netherlands
2570 berichten |
Geplaatst - 03 jan 2009 : 14:05:05
|
Hallo Paul,
Ik werk tegenwoordig standaard met de klok in beeld. Met de button in de taakbalk kun je daar nu gemakkelijk mee omgaan. Ik heb daarbij het liefste de klok op PC-tijd staan, maar de klok komt standaard op in Modeltijd. Bovendien zet ik de modeltijd vaak gelijk aan de PC tijd. Daarom twee suggesties:
1. In "Instellingen per Database" ergens kunnen opgeven dat bij het opstarten de klok of in Modeltijd of in PC-tijd verschijnt.
2. Bij "Initialisaties de mogelijkheid "Synchroniseer modeltijd met PC-klok" inbouwen.
Het zijn aanpassingen die mogelijk makkelijk lijken, maar misschien wel lastig zijn te programmeren. Als dat zo is, moet je het maar mooi laten zoals het is, want ook nu is er prima mee te werken.
Met beste groeten Dirk HO=TC |
|
Wissels
Netherlands
1450 Posts |
Geplaatst - 03 jan 2009 : 14:58:29
|
Hallo Dirk,
je kan je instellingen van de klok gewoon opslaan,
Zet je klok op pc tijd Klik op het koploperlogo van het klokvenster Klik op positie venster En dan opslaan bij afsluiten Na opnieuw opstarten van koploper staat de klok nog steeds op pctijd,
met vriendelijke groet,
Walter
Marklin testbaan met 6021/6050 Vaste baan met Central Station 1 |
|
|
phdirk
Netherlands
2570 Posts |
Geplaatst - 03 jan 2009 : 15:01:59
|
Hallo Walter,
Bedankt. Ik had het al wel eens geprobeerd met "Bewaar huidige positie", maar dat werkte niet. Jouw optie heb ik toen niet geprobeerd, maar ga het meteen doen.
Met beste groeten Dirk HO=TC |
|
|
|
Onderwerp |
|
|
|