Auteur |
Onderwerp  |
|
B-Modelbouw
Belgium
50 berichten |
Geplaatst - 23 nov 2008 : 19:48:12
|
Ja Paul hier ben ik weer met een ongewone wens ...
Je kan via Koploper al meerdere Kranen via macro's aansturen, is het eventueel mogelijk om de Heljan-Container kraan ook via macro's aan te sturen ?
Indien je meer info wil over het aansturen van deze kraan via DCC kan ik je gerust helpen, eveneens het ter beschikking stellen van een kraan en/of testen.
Met Vriendelijke Modelbouwgroeten,
Bert
H0-baan Lijn 12 (Antwerpen-Roosendaal) 2rail DCC Twin-Box / DC-Car System / Koploper 6.4 |
|
PaHaSOFT
3413 Posts |
Geplaatst - 23 nov 2008 : 20:14:21
|
Bert,
Momenteel doe ik voor de komende versie geen uitbreidingen meer en voor hierna heb ik ook al weer verschillende toezeggingen gedaan.
Zou jij met deze vraag in de loop van volgend jaar nog eens willen terugkomen?
Mvg, Paul. |
 |
|
Marklinrijder
Belgium
16 Posts |
Geplaatst - 02 mrt 2009 : 22:43:54
|
En Paul al tijd voor deze te integreren. Ik wil het alvast ook.
Groetjes,
David |
Bewerkt door Marklinrijder op 02 mrt 2009 22:44:51 |
 |
|
redwolf2602
Netherlands
33 Posts |
Geplaatst - 01 apr 2009 : 18:58:57
|
Hoi paul
De vraag kwam van mij?. Je hebt een mailtje gekregen van mij dan kunnen we even kijken wat mogelijk is
gr erwinv |
 |
|
balthazor
Netherlands
117 Posts |
|
B-Modelbouw
Belgium
50 Posts |
Geplaatst - 19 nov 2009 : 14:07:44
|
Hé Paul,
Ondertussen zijn we weer een jaartje verder en is de nieuwe versie 6.7 in gebruik ... (Zelf nog wat spelen met de Virtuele bezetmelders, en mijn DC-Car systeem aan de praat krijgen via koploper zonder de MCC mogelijkheden).
Bij deze maak ik (zoals je zelf vroeg) jou nog eens wakker om de bediening van de Heljan-Kraan mee op te nemen in de Macro-sturing. -> Versie 6.8 ???
Je weet dat je eventueel over mijn kraan kan beschikken om de implementatie mogelijk te maken.
Met Vriendelijke Modelbouwgroeten,
Bert
H0-baan Lijn 12 (Antwerpen-Roosendaal) 2rail DCC Twin-Box / DC-Car System / Koploper 6.4 |
 |
|
lou
Netherlands
36 Posts |
Geplaatst - 24 jan 2010 : 09:07:38
|
Beste Paul,
Daar ik van plan ben een Heljan Container kraan te kopen stel ik.... in navolging van Bert de vraag of het in de toekomst mogelijk wordt deze aan te sturen middels koploper.
Alvast bedankt voor jouw reactie,
Met vriendelijke groet,
Lou
MARKLIN C-RAIL, CS1 RELOADED (ESU) LAPTOP VISTA PROFESSIONAL |
 |
|
PaHaSOFT
3413 Posts |
Geplaatst - 24 jan 2010 : 10:10:11
|
Lou,
Reken er maar niet op.