Auteur |
Onderwerp |
|
roel steenbergen
Netherlands
9 berichten |
Geplaatst - 12 nov 2008 : 14:59:40
|
Hallo, Bij het maken van handmatige wisselstraten stuit ik op het volgende probleem: Ik moet het ene gele symbool naar het andere slepen om de wisselstraat tot stand te brengen. Dat lukt niet als de twee gele symbolen elk op een ander tabblad liggen. Hoe los ik dat op? (Ik heb geen enkel probleem met het maken van de automatische wisselstraten waarbij de twee tabbladen gebruikt moeten worden.)
Vriendelijke groet, Roel Steenbergen
|
|
PaHaSOFT
3413 Posts |
Geplaatst - 12 nov 2008 : 15:17:44
|
Roel,
uit mijn hoofd gezegd: tijdens het slepen van het ene punt, even over de tab heen gaan op welke het andere punt staat. Als dit niet werkt moet ik ook even kijken voor je.
Mvg, Paul. |
|
|
roel steenbergen
Netherlands
9 Posts |
Geplaatst - 12 nov 2008 : 16:32:01
|
quote: [i]dat werkt helaas niet, had ik ook al geprobeerd/i]
Roel,
uit mijn hoofd gezegd: tijdens het slepen van het ene punt, even over de tab heen gaan op welke het andere punt staat. Als dit niet werkt moet ik ook even kijken voor je.
Mvg, Paul.
|
|
|
roel steenbergen
Netherlands
9 Posts |
Geplaatst - 12 nov 2008 : 16:37:10
|
Dag Paul, Dat is een snelle reactie. Je suggestie werkt niet. Had ik ook al bedacht en geprobeerd. Want in dat geval klapt het tweede tabblad nog niet open en kun je dus nog niets beginnen.
Overigens: wat een spannend programma is Koploper, prachtig! In het begin begrijp je er helemaal niets van, maar hoe verder ik kom met het programmeren van mijn database, hoe meer ik begrijpe en ontdek. Een intellectuele uitdaging voor een gepensioneerde!
mvrgr Roel Steenbergen
|
|
|
PaHaSOFT
3413 Posts |
Geplaatst - 12 nov 2008 : 17:38:16
|
Hallo Roel,
Inderdaad het werkt niet. Ik zou het wel verwacht hebben. Als ik vanavond even een gaatje over heb, zal ik het aanpassen voor je.
Mvg, Paul. |
|
|
PaHaSOFT
3413 Posts |
Geplaatst - 12 nov 2008 : 18:18:14
|
Roel,
Even versie 6.5 met buildnummer 517 installeren en volgens mij moet het dan wel werken!
Mvg, Paul. |
|
|
roel steenbergen
Netherlands
9 Posts |
Geplaatst - 13 nov 2008 : 10:53:48
|
Dag Paul,
Zeer bedankt. Het werkt nu inderdaad perfect. Wat grappig dat dit tot nu toe niet mogelijk was...
Hartelijke groet, Roel Steenbergen |
|
|
|
Onderwerp |
|