Koploperforum Digitale Treinbesturing Aktieve Gebruikers: 113 / Bezoekers Vandaag: 1305
Hoogste aantal aktieve gebruikers: 175
Koploperforum Digitale Treinbesturing
Startpagina | Mijn bestanden | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Leden | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Selecteer taal
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Op 18 Maart 2019 is Paul Haagsma helaas overleden.

Wij wensen de familie en vrienden sterkte toe!

Lees en of praat hier mee.

Open hier de rouwkaart van Paul Haagsma



 Alle forums
 Koploper
 Gevorderden
 spookverschijnselen
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

paul

Netherlands
5 berichten

Geplaatst - 24 okt 2008 :  13:31:37  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo koplopers,ik werk al vele jaren met koploper en selectrix. Central control, booster, 8 select. funktiedecoders, 7 sel bezetmelders en 3 Mutt, loks met sel decoders. Koploper recent geupdated van 6.1 naar 6.5. Op baan spoorbomen via funktiedec. dmv speciale akties.
Spoorbomen werken nu ook indien loks op heel andere punten aankomen via autom tyreinenloop. Na verwijdering spec akties gaat alles gewoon door. Er zijn geen akties gekoppeld aan de loks. Controlelampjes op andere vrije funktiedec aansluitingen geven ook spookmeldingen op weer andere lokpunten. Wanneer dit nu precies is begonnen weet ik niet.
Zijn er onder jullie met soortgel. ervaringen. Hoe kan je selectrix testen op defecten.
Ben erg benieuwd.

Paul Stuifzand


p.g.stuifzand

PaHaSOFT

3413 Posts

Geplaatst - 24 okt 2008 :  15:42:10  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Paul,

Leuk dat jij nog steeds wat doet met je treinbaan; je behoort zeker tot de 'oude' getrouwen.

Kan jij even een backup maken van je database en deze uploaden? Ik wil dan even kijken of ik daarin vreemde dingen tegen kom.

Selectrix testen of het werkt of niet? Het klinkt vreemd maar ik zou niet weten hoe.